اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

بازوی پرتوان



شانزدهمین سال نبودنت را به سوگ می نشینیم.

چهل سال ، واقعا زمان کمی برای زیستن تو در میان ما بود. 

اما 

به تقدیر الهی گردن نهاده ایم وبرایت غفران الهی طالبیم.


نظرات 12 + ارسال نظر
مجتبی غفوری چرخابی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:35 http://herisht.blogfa.com

با سلام خدمت شما آقای عابدی
چند وقت پیش از کتابخانه کتابی را به امانت گرفتم که روی صفحه ی اول آن نوشته بود اهدا شد توسط محمدحسین عابدی
بی شک نام این عزیز ،همیشه همراه با نیکیست.
روحش شاد

رضا پوردهقان دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:46

انگار همین دیروز بود. سال ۱۳۶۵ دبستان آسایش،کلاس پنجم.
مرحوم عابدی معلمی دلسوز و بسیار خونگرم. ما در کلاس جناب اصغرکمالی بودیم و همیشه آرزو میکردم که روزی به کلاس پنجم "ب" که معلمش مرحوم عابدی بود بروم ولی نشد. روحش شاد باد. گاهی که از از محله ی کودکی ام گذر می کنم تا به مادرم سری بزنم وقتی از کنار خانه ی مرحوم اکبر عابدی رد میشم حسّ خوبی بهم دست میده و انرژی می گیرم. سهم زیادی از این حال خوش علاوه بر رفاقت با شما و اخوی ، مدیون مرحوم محمدحسین عابدی هستم.

امیر شفیع زاده سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:32

سلام.خدا رحمتشون کنه.هیچوقت روزی که از بین ما رفتنو فراموش نمیکنم.مرحوم عابدی با پدر من مانند دوتا برادر بودند

مهدی شاکر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:32

باسلام وعرض تسلیت روح وروان معلم فقید محمدحسین عابدی عزیزشادباد

مهدیزاده سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06

سالگرد برادر رامیتون رو تسلیت میگم
انشا... باقی عمر شما و خانواده باشه

غفوری سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:40


سلام

خدا رحمتشان کند
و موفق بدارد فرزندان و خانواده ی بزرگوارش را
باورم نمیشه که این همه سال گذشته باشه
76......92

جوادبهجتی اردکانی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30

سلام .درطول خدمت دراداره با اخلاق ورفتارمتواضع ایشان آشنا شدم او خادمی بزرگ وفعال برای اموزش ابتدایی شهربودبه روان پاکش درود میفرستم وعلودرجات ایشان را ازخداوند منان خواستارم .روحش شاد ویادش گرامی باد.

داعی زاده سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:55

با سلام. هنوز یادمه کلاس پنجم ابتدایی بودم، زنگ دوم معلم به کلاس نیومد و گفتن که آقای عابدی فوت شده.
روحشان شاد و قرین رحمت الهی. انشاله.

محسن میرجانی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

خداوند بیامرزدش و روحش را غریق رحمت کند

یک همکار سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

روحشان شاد

دلتنگ دیدن برادر چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:03

متاب ای ماه .... بریز ای اشک به سوگ او
به سوگ آرزوهایش
اگر دیگر به روی ما نمی خندد اگر به زیر خاکها خفته چه زیبا تا ابد چه نامش جاودان خواهد ماند در دلها


روحش شاد اللهم صل علی محمد و آل محمد

دکتر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21

اون پیام آخری فکر کنم مال داش جواد باشه. جواد جون خیلی می خامت.یاد اون دورانی که مجله ی هم محلّی رو چاپ میکردی و در هر شماره اش به جواد بقّال گیر می دادی به خیر!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد