اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

هنری به نام خوش سلیقه بودن

. 

 

 

یکی دور روز پیش وقتی برای گرفتن نان به مغازه نانوایی بربری آقای زارعی واقع در بلوار شهید بهشتی کنار زیرگذر مراجعه کردم  

 

ادامه مطلب...... 

 

 

 

.

 

با یک خوش سلیقگی فوق العاده ای مواجه شدم. 

 

این برادر عزیز عکس مشتریان خود که تمایل داشتند را روی دیوار مغازه نصب کرده بود.  

 

 

 

کاری که به نظرم هم احترام به مشتری است و هم زنده کننده خاطرات ، برخی از صاحبان این عکس ها فوت کرده بودند که بدینوسیله طلب فاتحه ای نیز برایشان می شد. 

 

کاش همه مغازه دارهای شهرمان در حرکاتی اینگونه ، مشتری مداری خود را نشان می دادند. 

 

 

.

نظرات 9 + ارسال نظر
سلمان رشدی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:03

خیلی جالب بود.

مهدی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:11

فکر کنم یه قرار داد با عکاسی های شهر بستی. یا خودت دستگاه چاپ وارد کردی. فقط همین مونده که تو هر مغازه ای میری تا عکس بهشون ندی جنس بهت ندن. یه راه کار دیگه بده برای مشتری مداری ...

جشن بزرگ بانوی اسمانی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

http://uploadpic.ir/up/images/baner1.jpg

سید جواد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:35

نسبت به این کلمه " مداری" آلرژی دارم. تو رو خدا جایگزینی برای این " مشتری مداری " پیدا کن.

اصحاب فرهنگ وهنر چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:51




با سلام لطفا اطلاع رسانی کنید وحضور بهم رسانید
جلسه هماهنگی با وبلاگ نویسان جهت استفاده از ظرفیت آنها نسبت به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری وشوراها
زمان سه شنبه 10/2/1392
مکان سالن کنفرانس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اردکان
پوستر جلسه در وبلاگ اصحاب فرهنگ وهنر موجوده

اردکان زاده چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:13 http://ardakanzade.blogfa.com/

اردکان زاده به زودی با دستانی پر می آید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

سلام جناب عابدی عزیز؛
در نظری که از بابت ثبت نام جنابعالی در شورای شهر مطرح شده بود، جوابی نفرمودید! آیا صحت دارد؟ انشاءا...

با سلام
دراین مرحله تنها نام نویسی کرده ام

تا بعد خدا چه بخواهد

یکی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

کار خوبیه ولی اردکانیا جنبه همچین کارایی رو ندارن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:49

ایول به معرفتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد