اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تلنگر



نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:39

مانده ام از اینهمه کوته فکری ما انسانها که به هر وسیله ای می خواهیم نرده بانی درست کنیم بالا رویم اما آنقدر حسادت
وحب به مقام کورمان کرده که آسانسوری که خداوند متعال برایمان مهیا کرده نمی بینیم دوستی میگفت زیراب فلانی را زدم خوب هم زدم وبجا هم زدم واز این کار خود احساس غرور می کرد

فراهانی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:11 http://farahani1394.blogfa.com/

سلام وب خیلی خیلی خوبی دارید فوق العاده بود از مطالبتون استفاده کردم خوشحال میشم بیاید و به وبم سربزنید.

موفق و موید باشید.

یک همکار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:13

روحش شاد که در پس گریستانهایش مردمان جهان را میخنداند و هنوز هم میخنداند .
مشکل اینجاست که بعضیها وقتی منصفانه می نگرند جایگاه خویش را بسیار نازل می یابند و این حقیقت را بر نمی تابند پس به انواع لطایف الحیل شرعی و غیر شرعی و تظاهر و ریا و نیرنگ بر جایی می نشینند که بواقع از آن دیگرانست. و آنگاه که طعم قدرت را می چشند از هیچ ستمی برای بر قدرت ماندن خویش امتناع نمیکنند .

mostafa دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:23

درسته که شما برای انتخابات شورای شهر نامزد شدین یا فقط یه حدث و گمان بوده؟؟
قبولت دارم صد در 100
اینم لینکش
http://www.myloveardakan.blogfa.com/post-178.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد