اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

هنرنمایی !!!

 

 

ایرانیان ، قرنها پیش بناهایی را می ساختند که سالها سقفش چکه نمی کرد  

اما اکنون سقف هایی بر بالای سر بیمارانی ساخته اند که مدام چکه می کند  

 

نیم نگاهی به چند سقف بیمارستان ضیایی اردکان در تاریخ یکشنبه 18 فروردین ماه 1392 داشته باشید.  

 

.

 

ادامه مطلب....

 

 

عکس ها از همراه بیمار بستری در بخش داخلی است که برای اردکان من ارسال شده است.  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
یکی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

دگه کار ایرانیا همینه توقع بیشترش نمشه داشت

یک همکار چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:36

جناب عابدی
به آنان که درصدد صرف هزینه های زیادی به عنوان ساختن یادواره ی شهدای گمنام هستند یادآوری نمایید که جمعی از مراجعه کنندگان به این بیمارستان خانواده های همین شهدای گرانقدر هستند

مسعود چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:00

عکسا خیلی خوب گرفته شده......به به
خسته نباشین.

محمد چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:21 http://www.ardakanberooz.blogfa.com/

سلام آقای عابدی. لطفا ببینید چگونه مدعیان بصیرت و اصولگرایی در روز روشن دزدی می کنند و نوشته ی فردی را(
http://www.bafghfarda.com/?p=18111) به نام خود در وبلاگ اردکان نما به نمایش می گذارند(http://www.ardakannama.blogfa.com/post/1473)
لطفا اگر صلاح دانستید منتشر کنید تا رسوا شوند.من خودم می خواستم این کار را در وبلاگم انجام دهم اما گفتم با شما مشورتی کرده باشم /پیام خصوصی است

همسایه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:16

میگم این چکه فکر کنم مربوط به کانال کشی کولر یا تهویه باشه وبه سقف ربطی نداشته باشه!

دکتر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:37

مرد ناحسابی چرا نظر منو حذف کردی؟؟ آخه بی انصافی هم حدّی داره!!!

یه خورده انتقاد پذیر باش. عادت کردی همه به به و چه چه کنن برات؟؟

رضا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:37

کو عکسا؟

م-جمالی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:53

سلام بر شما من در اواخراسفند ماه گذشته که سری قبل بارندگی... پادار مریض در بخش اطفال بودم خداگواهه از در و دیوار اتاقها آب میریخت پائین مجبور شدیم پتوها و ملافه ها را گذاشتیم جلو جریان سیل گونه آب البته اطلاع هم ادیم نیروهای خدماتی کار زیادی از دستشون بر نیامد البته تقصیری هم نداشتند مسئولین هم که البته خواب بودند.

جنتی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:56

بی خیال عمر مدیریت آقای دکتر پورهاشمی به اندازه طول عمر بعضی خواص باشه که خیال میکنند باداشتن چند تا مدرک و تاییدیه بیمارستانشون بهترین بیمارستانه مثل فدراسیون فوتبال که بهترین تو آسیا شده حالا مخاد بیمارستان اصلا سقف نداشته باشه یا یکی دکتر متخصص زبده که مجبور نشه برای یک ویزیت ساده مجبور به مشافرت به مرکز استان بیا شهر های مجاور بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد