اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

توهم یا واقعیت آماری

 

 

نگاهی منتقدانه به ارائه آمارهای مسافرین نوروزی   

 

 

آقای فرماندار :

1-  سرعت آمارگیری شما و انعکاس آن در سایت فرمانداری واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. درست روزبعد از تعطیلی ها !!!!! با عنایت به اینکه قبلا حقیر عدم به روز رسانی سایت فرمانداری را در ایام نوروز متذکر شده بودم !!!! این سرعت عمل جای دست مریزادی دوچندان دارد. ......

 

 

ادامه مطلب..... 

 

 

.

جمعه 25 اسفندماه 1391  خروجی وب سایت رسمی فرمانداری شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری روز چهارشنبه چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان با حضور مسئولین مختلف کمیته های ستاد درمحل سالن شهید عباسی با ریاست فرماندار رسمیت یافت.

"احمد کمالی"باتقدیر از زحمات مسئولین کمیته ها برای هماهنگی و برنامه ریزی درخصوص انجام فعالیتهای متنوع در بخشهای مختلف برای استقبال ازنوروز 92به موضوع تامین امکانات رفاهی و اسکان مسافرین اشاره کردو افزود:با درنظر گرفتن 20 مدرسه و تعدادی از واحدهای دانشگاهی وسالنهای ورزشی ظرفیت اسکان مسافرین نوروزی بیش از 2000نفر در روز خواهد بود ودرصورتیکه متقاضی اسکان از این تعداد بیشتر باشد ،افرادی که تمایل دارند می توانند منازل مسکونی را با هماهنگی شهرداری و ستاد تسهیلات نوروزی در اختیار مسافرین قراردهند.

چهارشنبه 14 فروردین ماه 1392 – همان منبع خبر

در نظر گرفتن تعداد20مدرسه ،2مرکز آموزش عالی،3سالن ورزشی بهمراه مجتمع اسکان اداره تربیت بدنی که در طول 13روز اول سال92به تعداد349500نفر شب خدمات اسکان موقت ارائه نموده است.

استقبال از تعداد1میلیون و 650هزار نفر بازدید کننده از اماکن مختلف تاریخی شهرستان اردکان که بیشترین تعداد این بازدیها متعلق به بازارچه نوروزی با بیش از230هزار نفر بازدید ،زیارتگاه چک چک 220هزار نفر و امامزاده سید نور الدین احمد 190هزار نفر بازدید می باشد .

  

آقای فرماندار :

1-  سرعت آمارگیری شما و انعکاس آن در سایت فرمانداری واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. درست روزبعد از تعطیلی ها !!!!! با عنایت به اینکه قبلا حقیر عدم به روز رسانی سایت فرمانداری را متذکر شده بودم !!!! این سرعت عمل جای دست مریزادی دوچندان دارد.

2- حسابی سرانگشتی اختلاف فاحشی را میان آمار پذیرش 25 اسفند تا اسکان 14 فروردین شما نشان می دهد.

یک حساب سرانگشتی می گوید شبانه 6/26884 نفر باید در اردکان خوابیده باشند در حالیکه 25 اسفند نهایت ظرفیت پذیرش را روزانه 2000 نفر اعلام کرده بودید .

آیا واقعا شما و همکارانتان در کمیته استقبال و اسکان  توانسته اید 4/13 برابر ظرفیت اعلامی پذیرش و اسکان نمایید!!!! و یا آمارها جور دیگری تفسیر می شوند که امثال حقیر جاهل به آن هستیم.

3- تا چه میزان مسافرین راضی از محل های اسکان بودند؟؟؟؟  کاش شما که آمارتان به روز بود در این خصوص هم کسب اطلاع می کردید !! حذف برخی از مدارس که سال گذشته اسکان می دادند ، دلیل بر این مدعا نمی باشد که کیفیت پذیرش پایین بوده است و شاید سال دیگر هم چند مدرسه حذف شود !!!!؟؟؟؟

4- آیا واقعا اردکان روزانه پذیرای 126923  نفر بوده است !!!!!   فکر نمی کنید با عنایت به جمعیت شهر اردکان کمی غلو باشد ؟؟؟؟ و یا خودروهای عبوری و افراد سواربرآن را هم محسوب کرده اید.

1میلیون و 650هزار نفر  تقسیم بر 13 =  126923 نفر ی که روزانه از اردکان بازدید کرده اند

جالب است بدانیدکه  :

معاون عمرانی استانداری اصفهان :
در نوروز امسال بیش از 700 هزار نفر از بناهای تاریخی اصفهان دیدن کردند
!

700 هزار نفر کجا و 1میلیون و ششصد و پنجاه هزار نفر  کجا !!!!!!

5- چند روز اول تعطیلات به اذعان همه ،  در بافت خبری ازهمهمه  مسافرین نوروزی نبود !!!! اگر انتقادهای مکرردوستان نبود معلوم نبود که آیا بنرهای معرفی اماکن و معرفی ستاد اسکان و ... در ورودی های شهر نصب می شد یا خیر !!! خدا را شکر که مدام صورتجلسات ستاد تسهیلات نوروزی مدام در سایت به روز می شد و بیشتر کارها بعد از سال تحویل انجام شد!!!

5- بازارچه ورودی شهر در نهایت عجله و واقعا به دوراز استاندارها و امکانات  لازم بود . نه دری ، نه پنجره ای ، ونه ....

6- برخی از سایت ها و بلاگهای عزیزانی که همیشه اردکان خاری در چشم آنان بوده است ، بدجوری آمار حضرتعالی را به تمسخر گرفته اند . اگر جوابی برای آنان ارسال نمی کنید ، لااقل برای این همشهری خود پاسخی متین ارائه فرمائید تا درج نموده و بدین وسیله مشتی بر دهان یاوه گویانی که نمی توانند اقتدار اردکان را ببینند زده شود !!!

آدرس این وبلاگها را از روابط عمومی تان بخواهید .

7- ضمن تقدیر وتشکر از شهردار محترم و ضمن نقل قول از ایشان که :

در این جلسه "مروتی"شهردار اردکان نیز از آمادگی کامل شهر برای پذیرش میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:شهرداری اردکان از حدود 2ماه پیش 500نفر از نیروهای خود را برای آماده سازی کامل چهره شهر بسیج نموده وبا اتمام فعالیتهای عمرانی،نورپردازی میادین،اجرای فضای سبزوترمیم مبلمان شهری،درحال حاضراردکان، آماده پذیرش مسافرین بهار است.

حاضر بودم افتخاری مشکلات شهر اعم از ساخت و سازهای نیمه کاره ، نظافت های ناقص  و... را در این ایام تصویرا به نظر این عزیز برسانم.

اما چه کنیم که .....!!!!!!

8- آقای فرماندار : خواهشا مرجع، زمان ، مکان  و وسیله آمارگیری خودتان از مسافرین نوروزی را نیز شفاف بیان نمایید. بسیار دلبندم تا بدانم این خیل میلیونی کجا، چگونه و چطور ثبت شده اند !!!

 و در پایان :

8- این نقدها هرگز نباید موجب دلسردی عزیزانی که درایام تعطیلات صادقانه جهت معرفی اردکان تلاش نمودند شود، هرچند امسال بچه های چارسوق هم حرف های درگوشی زیادی از بی مهری برخی داشتند که بماند !!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
یک وبگرد اردکانی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53


تشییع وتدفین پنج شهید گمنام در شهرستان اردکان



اطلاع رسانی کنید

یک وبگرد اردکانی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:55


تشییع وتدفین پنج شهید گمنام در شهرستان اردکان



اطلاع رسانی کنید

سلام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:40

واقعیت آماری

mostafa دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:20

به 349500 نفر اسکان دادن؟؟؟ اونم اردکان؟؟
طبق گفته مدیر کل آموزش و پروش استان مجموعا 287000 نفر در سراسر استان اسکان یافتن.

گوشه نشین اردکانی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:18 http://www.goshehneshinan.blogfa.com

با اشعار و مقتل فاطمی در ایام فاطمیه بروزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد