اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

دیدنی های اردکان 5

 

آنچه در ادامه مطلب می بینید در حقیقت "" ندیدنی های اردکان  ""است . 

صحنه ای بس زشت که نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد.  

باور کنید مهمانانی که به شهر ما می آیند ، انتظار بیشتری از ما دارند.   

 

 

ادامه مطلب .....

 

دیروز سری به حمام بازار جنب مسجد جامع زدم. بماند از عدم بهسازی آن که آدمی واقعا به یاد حمام گنجعلی خان کرمان می افتد و باید از همه عزیزان میراث و... تشکر نمود که تمام تلاش خود را صرف آماده سازی این بنای دیدنی کرده اند. 

  

دیروز ،  

با کمال تاسف پیرمردی را دیدم که سکه و سامان در گوشه حمام خیلی محترمانه  "" تکدی ""می کرد..!!!!!! کاری بس زشت که دراردکان شاید بی نظیر باشد!!!!!  

 

  

 

و زشت تر از این کار در جلو بازدیدکنندگان  ، بساط کثیف سیگاری بود که اطرافش پخش شده بود !!!!  

حال یاخود او  می کشید یا ازقبل آنجا بود این را نمی دانم !؟!؟!؟!؟!!! 

   

 

آقای فرماندار :  

 امروز ۱۱ روز از تعطیلات عید گذشته است اما هیچ خبری از بازدیدهای مسافرین و ... در سایت فرمانداری رقم نخورده است ُ این سایت دست نخورده بی شک برخاسته از یک روابط عمومی پویاست که قرار است مشکلات را به شما منتقل کند !!!!  

 

دقیقا از تاریخ  ۲۸/۱۲ سایت فرمانداری به روز نشده است!!!!! 

به راستی چه کسی کنترل این اماکن  را در عید نوروز به عهده دارد؟ 

 

فراموش نکنیم که : 

 

فرهنگ اردکان بسیار بالاتر از این زشت نمایی هاست  

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
همشهری شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:42

متاسفانه نه تنها در نوروز که در هیچ وقت کنترلی براین اماکن نمی شود .
در طول سال هم پاتوق معتادها و اراذل و اوباش شهر می باشد.

شهردارپرست شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:06

امروز 45/6صبح شنبه دهم تو میدون شفق منتظر دوستان بودم تا به یزد برم اون طرف کسی در کیوسک و چادرها نبود یک ماشیت نمره کرمان کنار اون توقف کرده بود بعد برای پرسیدن ادرس مجبور شد یک دور میدون یزنه تا از من ادرس نزدیکترین پمپ بنزین را بپرسه آخه چرا................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخداوندی خدا قسم یاد میکنم که عین حقیقت را نوشتم

امیر محمد حفیظی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:33 http://khabarog.blogfa.com

سلام دایی این دیدنی ها تا چند قرار بره؟
فکر کنم!
تا 1000هم برسد.

سلام یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:14

متاسفم برای خودمان

[ بدون نام ] یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

این اقا متونه دستد شکایت کنه باید عذرخواهی کنییییی

بابت چه چیز؟؟؟؟

صورتی که شطرنجی شده ؟؟؟؟

اسمی که برده نشده ؟؟؟؟

کاری که انجام شده ؟؟؟؟

ویا......؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد