اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

دیدنی های اردکان 3

 

 

روستای زیبای انارستان عقداء 

 

اینجا 

 

 

 

.

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:45

چه گوارا این آب !
چه زلال این رود !
مردم بالا دست، چه صفایی دارند !
چشمه هاشان جوشان، گاوهاشان شیر افشان باد !
من ندیدم دهشان ،
بی گمان پای چپرهاشان جا پای خداست .
ماهتاب آنجا، می کند روشن پهنای کلام .
بی گمان در ده بالا دست، چینه ها کوتاه است .
غنچه ای می شکفد، اهل ده با خبرند .
چه دهی باید باشد !
کوچه باغش پر موسیقی باد !


123 پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:23 http://www.9635555.blogfa.com/

دیدن بفرمایید ولینک کنیدلطفا...fi khl ksdl inhdj

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد