اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

پیک نوروزی

.  

 

شما اگر به جای بچه های کلاس پنجم دبستان بودید و ناگاه در پیک نوروزی خود بااین سوالات روبرو می شدید ، صادقانه بگویید  

 

چه جوابی می دادید ........ 

 

سوالات در ادامه مطلب.... 

 

 

 

....

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
دکتر سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:33

درد ما را نیست درمان الغیاث
هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند
الغیاث از جور خوبان الغیاث

چی بگم منه رو سیاه جناب آقا مرتضی،خود کرده را تدبیر نیست که نیست.

الهه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:35

منظورتون اینه توی 8 سال هیچ کاری انجام نشده
این خیلی بی انصافیه
کارهای زیادی انجام شده خصوصا در دولت نهم
کمی عینک تعصب و بد اندیشی رو از چشمتون برداید.
البته حاشیه هم زیاد داشته
تمام وزارتخانه ها رو مد نظر قرار بدید نه فقط اقتصاد که توی یکسال اخیر دچار مشکل شده.

خواهر گرامی :
حقیر فقط نقل قول از پیک نوروزی کردم

شما چرا اینقدر متعصبانه نگاه کردید
حق نقل قول هم نداریم !!؟!؟؟!؟!!

اگر حاشیه زده بودیم چی میشد ؟؟؟!؟!؟!؟!؟!

میبدی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:10

خیلی جالب و در عین حال تاسف برانکیز بود .متاسفم واسه خودمون

همشهری سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

با تمام شجاعت می نوشتم که این دولت هزاران بار از دولت های سازندگی و اصلاحات بهتر است.
قبول کنید که اصلاح طلبی در ایران مرده است.
اگر اردکان من واقعا واقع گراست این نظر که به منزله اعلام مرگ جماعت اصلاح طلب است را تایید کنید و اگر مثل برخی از دوستانتان سانسور می کنید که هیچی

سلام بر همشهری عزیز:
اولا ملاک تایید نظر در اردکان من دوچیز است
الف: نویسنده نظر درخواست عدم انتشار نکرده باشد.
ب: هتک حرمت نباشد

خوشحالم که باهیچ گروه و طیفی عقد اخوت نبسته ام
نه با سازندگان
نه اصلاح طلبان
و نه اصولگرایانی که برخی امروز خودشان در کارخودشان مانده اند.

ممنون از درج نظرتان

. سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 http://kheshtezarin.blogfa.com/post-115.aspx

استقبال سرد مسافرین از بادید اماکن تاریخی شهر اردکان

روح اله سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

بچه دبستانی و این سوالات!
جوب سوالات را من میدم دستتون درد نکنه که مردم رو گشنه نگذاشتید!دمتون گرم که دست مفسدان اقتصادی رو کوتاه کردید!ازتون انتظار دارم که کمی بی عدالتی در جامعه رواج بدید تا ما بفهمیم بی عدالتی چیه خسته شدیم از این همه عدالت خسته!

.................... سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:48

با اجازه یه کپی زدم.گذاشتم رو وبلاگم

amir سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://khabarog.blogfa.com

slam dayi irane dige

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

با سلام،
این سوالات رو یک سیاست مدار طرح نکرده که به مسئولین استان یزد بده تا در پیک نوروزی چاپ کنند! بلکه یکی از همکاران فرهیخنه و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش یزد طرح کرده، که حتما از سوالات ذهن خودش بوده و چون از ترس نتونسته به زبان بیان کنه به کاغذ رو آورده ولی از شانس بدش به تیپ کلاس پنجمی خورده!!!.

همشهری دیگر چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

در پاسخ سوال اول میگفتم که دست شما دولت خدمتگزار درد نکنه
در پاسخ سوال دوم میگفتم که انتظار دارم مانند رییس جمهور فعلی با بصیرت و منتخب با بصیرت ها باشد
در پاسخ سوال سوم میگفتم که با بصیرت عمل میکردم و.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:41

چو عاشق میشدم گفتم ربودم گوهر مقصود
ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

حسن دیوانه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52

این سوال را از خانم الهام (رجبی )بپرس که مولف کتاب احمدی نژاد مهجزه هزار سوم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد