اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

به رنگ همت ، به طیف صداقت

 

 

کارآفرینان جوان اردکانی   

 

 

 

 

 

 

  به روایت  پایگاه خبری اردکان نما  

 

 

 

 

.

نظرات 6 + ارسال نظر
دکتر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:20

سلام داش مرتض/ عرضم به حضور با بصیرتت که آقا چه نشستی که بار دیگر دست نیروهای خودسر از آستین تهجر بیران(بیرون)آمد و بر خلاف اصل ۱۱۰ قانون اساسی که آزادی بیان را محترم شمرده عمل نمود و سایت اردکان نویس متعلق به حاج حبیب را فیلتر نمودند.

بر این درد گر جان فشانی رواست!!!!

آخه بابا چرا اینکار رو میکنن.حضرت آقا فرمودند جذب حداکثری نه اینکه همین نیروهایی هم که واسمون مونده رو از دست بدیم.
اگه موافقی یه فراخانی بذار تا از در خونه ی حسن اوماس به طرف حسینیه ی ارشاد به سر وسینه زنان حرکت کنیم و اعتراض خود را به محدودیت آزادی بیان اعلام داریم یه قطعنامه ای هم به سلیقه ی خودت تنظیم کن.تا نامت در جریده ی آزادی خاهان ثبت گردد.

:S003:]

سلسله مراتب پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:48

دکتر جان : آزادی را " می خواهند " - " نمی خاهند"

محمد شاکر پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 http://www.ardakannama.ir

سلام
در جواب دکتر عزیز باید بگویم که البته بنده هم با فیلتر کردن موافق نیستم مگر اینکه واقعا طرف لایق فیلتر شدن باشد ،،شما صحبت حضرت آقا رو درست متوجه نشدید دوست عزیز ،حضرت آقا می گوید جذب حداکثری ولی حول محور اهداف و اصول انقلاب ،،اصول انقلاب چی؟
اصول انقلاب ضد استبداد بودن،استکبار ستیزی،دفاع از مظلوم،دفاع از مسلمانان جهان،آزادی ،عدالت اجتماعی و ...
حالا شاید شما در جواب بنده بگویید آزادی !بله بنده هم معتقد به آزادی هستم ولی رفیق آزادی بیان در اسلام حد و حدود داره! و ابراز نظر و صحبت کردن حول سه محور منطق ، اخلاق و آزادی است و اگر بر خلاف این سه محور باشد هرزه گویی است! بد نیست کمی تاریخ بخونیم و ببینیم که روشنفکران زمان انقلاب مشروطه چه برداشت اشتباهی از آزادی داشتند و با دستاورد مردم چه که نکردند !

اردکان نویس2 جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:46 http://ardakanevis2.blogfa.com/

برادر"عابدیان" : نخست، تشکر از اینکه از توقیف اردکان نویس حمایت فرموده و نشان جدید این بلاگ را درج ننمودید. برخلاف آن موسمی که جنابعالی بلاگتان هک شد و بنده با درخواست شما نشان جدید را در بلاگم اعلان و درج نمودم. بگذریم، چون دلیلش را میدانم به پای چه بگذارم. دوم. برادر"شاکر" از نظرات شما در مورد آزادی ،منطق ... خنده ام گرفت. (امیدوارم نارحت نشوید.) چون برادر من شما که همچو پرنده های قفسی وسعت آسمانتان فراتر از حجم قفس نیست چگونه می توانی درکی از عظمت آزادی پیدا کنید. لطفاً خیلی خودتان را قاطی این حرفها نکنید و اخبارتان را مخابره نمایید.

مهدی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:00

ای سیمرغ ای شاهین وای عقاب ای عزیزی که خود از آزادی قفسی ساخته ای بی آنکه خود متوجه شوی شما که در وسعت آسمان پرواز می کنی وعظمت آزادی را درک می کنی فکر نمی کنی آن آسمان نیست که شما بال گشوده ای بلکه وسعت ذهن شما هست که در آن یک موجود زنده وجود دارد و آن فقط شمائید
یادم باشد سفارش کنم کسی بیدارتان نکند

علی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12

حاجی اشتباه نوشتی عابدی نه عابدیان بعدش هم خیلی خودد را درگیر این آدمای خشکه مقدس و کج فهم نکن چه مفهمن ازادی چچیه والا . یکیش همین مهدی که خودوش هم نمدونه چچیه نوشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد