اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آقای شهردار

 

آقای شهردار:

سلام

باهمه احترامی که به شما و تلاش حضرتعالی و مجموعه خدوم شهرداری دارم اما وظیفه خود می دانم من باب تذکار،  نکاتی را عرض نمایم:

 

 

http://s2.picofile.com/file/7131413438/edameh_matlab.gif

آقای شهردار:

سلام

باهمه احترامی که به شما و تلاش حضرتعالی و مجموعه خدوم شهرداری دارم اما وظیفه خود می دانم من باب تذکار، نکاتی را عرض نمایم:

این ایام که سرعت نزدیک شدن به سال نو نیز مزید بر تلاش مضاعف شهرداری شده است ، خوشحالم که شاهد بهسازی و ساماندهی اردکان من هستیم.

شهری که بی شک لیاقت مردم فهیمش ،  بیش از خدماتی است که در آن انجام می شود ، اما از قدیم الایام گفته اند : کار آن کرد که تمام کرد.

الف: پروژه هایی که وعده آن را ماههای پیش به همشهریان داید چه شد ؟؟؟ من باب نمونه بازار سرپوشیده خیابان شهید قانعی ، خواهشا هم حرفهایی نظیر پیمانکار و ... نزنید که این به گمانم بهانه ها ، بیش از آنکه جواب مردم اردکان باشد ، ضعف مدیریت و برنامه ریزی  تیم شما را نشان می دهد.

ب: این روزها شهر تا دلتان بخواهد پر شده است از پروژه های نیمه تمام . از جدول گذاری بلوار شهید بهشتی گرفته تا مشکلات مردم در سه شنبه باز . چرا زمان بندی مشخصی برای اجرای برخی طرح ها در نظر گرفته نمی شود!!!!

ج: کافی است سری به سطح شهر بعد از انجام برخی پروژها نظیر بهسازی پیاده روهای خیابان صدرآباد و یا اجرای دست انداز روبروی بهشت شهدا بزنید ؛ چه کسی قرار است مازاد مصالح ساختمانی را بعد از گذشت چند ماه جمع کند !!!!!

د: سخن از پارک های محله ای است ، مردم دیلم در انتظار تکمیل پارکشان هستند ، ضمنا مردم خیابنا رسالت و محله جعفرخان هم مردم این شهر هستند ، پس خواهشا فکری برای ایجاد پارک محله ای آنان بنمایید.

هـ: بارها متذکر دوستانتان در واحد بهداشت شهری شده ام که متاسفانه نحوه جمع آوری زباله در سطح شهر نه استاندارد است و نه شایسته

و: نوروز کم کم نزدیک می شود ، فکری اساسی برای برخی مشکلات شهری نمایید.

ز: خواهشال این طرح آسفالت و لکه گیری کوچه ها را تعطیل کنید. ضمن زشت کردن نمای کوچه ها ، عدم رعایت موازین استاندارد جز از بین بردن بیت المال چیز دیگری نیست .

ح: دعا کنید که بارانی شدید نبارد ، چرایش را شما بیش از من می دانید.

ط: خیلی از افتتاح و بهره برداری پل زیر گذر نمی گذرد اما نگاهی عمیق به تقاطع شهید مطهری بیاندازید به گمانم شکاف حسابی در دیواره زیر گذر ایجاد شده است !!!!!

ی: همه اینها باعث نمی شود ازارزش تلاش های وافرتان چیزی بکاهد، خسته نباشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

پس کو آقای مروتی؟؟؟؟خیلیش که کمه.
http://ardakanefarda.blogfa.com/post/30/%D8%B3%D8%A7%D9%84-91%D8%A8%D8%A7-91-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1

علی عازمی اردکانی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

سلام آقای عابدی...
استاد عزیز از پارک محله ی دیلم حرف زدیداگه اجازه بدید چند نکته پیرامون آن عرض کنم:
همانطور که مطلعید محله ی دیلم دارای باغات و مزارع زیادس نسبت به محله های دیگر است،همچنین این محله خداروشکر زمین بلااستافاده کم ندارد(مثلازمینی در کناردبستان پیری) اما آمدن و بعئ از چندسال که طرح ساخت پارک در محله بود یکی از باغات راتخریب کردندو اقدام به ساخت پارک نمودند اما این پارک نه وسعت زیادی دارن و نه اینکه در جای مناسبی ساخته شده.
این مورد در محله دیم کمی کم فکری و عجله تصمیم گرفتن بوده،میتوانستندبا کمی صبروتامل بیشتر پارکی باوسعت بیشترودرجای مناسبتری بسازند.
انشاالله زمانی که برگشتم عکسهای به اصطلاح پارک محله ی دیلم را برایتان میل خواهم کرد تا خودتان قضاوت کنید.

حاجی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:10

بیان احمدآباد از نحوی جمع آوری زباله یاد بگیرن

محمد اردکانی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:26

دوست گلم شهرداری این همه زحمت می کشه شما این همه ایده های خوب و کارهای خوب شهردار را نمی بینی و چند تا از معایب را مطرح میکنی .گلم هر ادمی خوبی هایی داره طبیعتا بدی ها هم داره.
منصف باشیم. یا علی

دکتر چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:54

داش مرتض خان را
حرف دل همه بچه حزب اللهی را زدی. به قول امام العظمی خامنه ای شهر باید محل آرامش باشد . ولا غیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد