اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

شهادت ، هنر مردان خداست .

 

 

 

گزارش تصویری یادواره گرامیداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان  

 

به همت : روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش اردکان  

 

 

اینجا  

 

 

 

 

.

نظرات 5 + ارسال نظر
همشهری یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:44


این قضیه رفتن آقای واحدیان ارشاد صحت داره !؟؟؟؟؟!!!!

سلام همشهری:
صحت یا سقمش حقیر خبری ندارم
اما فکر کنم هرخبریه
خونه عروسونه !!!!!!!!!!

رضا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

2 نا عکس راهپیمایی دشمن شکن مردم مذاشتی بد نبود

رفیقود آقای عابدی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:02

در جواب همشهری .نه برادر همشهری شایعه را ننداز واحدیان هیچ وقت نمره
آقای عابدی شما هم شایعه را درج نکن .چرا واحدیان بره مگر چکار کرده که بره

نفس دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:11

کینه وحسادت رادرسایت فرمانداری ببینید این همه عکس ولی دریغ ازیک عکس نماینده شهر

عکسی از نماینده ندیم اما اسمش را کینه نمی گذارم.

مرتض دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:11

ضمن تشکر از برگزار کنندگان جا داشت که آموزش وپرورش این گونه کارها را انجام دهد نه یک مدرسه اینها شهدای دانش آموز وفرهنگی بودند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد