اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

تجلیل از هنرمردان خدا

 

   یادواره 109 شهید دانش اموز و 15 شهید فرهنگی توسط دبیرستان شاهد با حضور مسئولین شهر برگزار می شود. 

 

 

 

 

 

سخنران:حجت السلام والمسلمین تاج لنگرودی

راوی:برادر مجید کربلایی تبار

زمان:شنبه 21 بهمن ماه 18:30 عصر

مکان:نماز خانه دبیرستان سیداشهدا(ع)شاهد 
  
 
 
 
.
 
 
 
.
نظرات 6 + ارسال نظر
دکتر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:16

که چی بشه؟؟ خوب کیسه برای خودشون دوختن!!!
بگو سریع جمعش کنن . برادر فرهنگی از شما بعیده. چرا اطلاع رسانی میکنی؟ جواب شهدا را چی میخای بدی؟؟

انجمن نمایش اردکان شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:39

.من انجمن نمایشم؛نزدیک به یک ماه است که رییسی ندارم.دلخوشیم به زمانیان بود که او هم مرا ترک کرد و به 270کیلومتر بالاتر از من رفت.تازه داشتم جان میگرفتم که آقای واحدیان(همون رییس جنجالی و خبرساز)همچون انجمنهای دیگه؛من را هم از ریشه کند و دیگر نه یه بازیگری نه یه کارگردانی به من سر میزنه نه هیچ کس دیگه ای.از بس سالنم خاک گرفته که دارم خفه میشم.مدیر کل و رییس انجمن نمایش استان هم که دیگه نگو؛اصلا حرفی راجع به من نمیزنند.حدود 40بازیگر و هنرمند دور و برم جمع بودند که واحدیان از بس به تعداد دور و بریهای من حسادت میکرد که من را هم به دیگر انجمنهای سوت و کور ارشاد تبدیل کرد.ای خدااااااااتو به فریادم برس!

محسن شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:28 http://www.negaheman1.mihanblog.com

کاش این دکتر در جلسه حضور پیدا می کردند تا ببینن چه جو خوبی حاکم بر جلسه بود.واقعا می شد حضور شهدا را حس کرد.
شاید هم حضور داشتن و دارن از نظر قبلیشون خجالت می کشن!!!

مصی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

حق آقای اشرفیان بود که رییس اداره بشه.ولی خب راه درست همچنان هزینه داره.

یکی از دانش آموزان دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:27

افتخار میکنم که اینگونه معلمین ومسئولینی دارمدستشان درد نکند

خادم شهدا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

ای کاش همه مدارس یاد میگرفتند دکتر تو چگونه میخواهی جواب شهدا را بدهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد