اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

خدا قوت

 

بعد از قریب به دوساعت مبارزه نفس گیر: 

 

 

پیشگامان شفق اردکان ۳          پیشوای ورامین ۱ 

 

  

 

و اما حواشی:  

این هم هدیه ""  اردکان من ""  به همه ورزش دوستان اردکانی      اینجا  

 

 روزنوشت ""فال نیک"" ظاهرا کار خود را کرده بود ، امروز حجج اسلام عطری و منصوری خواه هم ملبس در سالن حضور داشتند .

 

امروز واقعا سالن گنجایش نداشت . مسئولین شهر خداکند معنی واقعا را بفهمند . البته فرماندار ، شهردار و رئیس شورای شهر که حاضر بودند حتما فهمیده اند!!! 

 

الحق و الانصاف تماشاگران فهیم اردکانی سنگ تمام گذاشتند. 

 

بخشی از سقف جایگاه تماشاگران در بخش شرقی سالن ،  وضعیت خطرناکی به خود گرفته است که امید می رود هرچه زودتر مورد توجه اصولی و تعمیر قرارگیرد تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری نیافتد. 

   

 

این پیروزی غرور آفرین برهمه ، مخصوصا بازیکنان و کادر فنی تیم و خاصه نادر ورزش اردکان مبارک باد. 

 

 

.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 http://www.negaheman1.mihanblog.com

این پیروزی مبارک باشه ولی روابط عمومی باشگاه اشتباه بزرگی انجام داد که در تبلیغات ساعت بازی را 17/30 نوشته بودند.البته یک روز مانده به بازی مثل اینکه ساعت بازی را درست کردند!خیلی ها ساعت 17/30 تازه داشتند میومدند سالن!

دکتر شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:52

این جور که داره پیش میره دو روز دیگه دوربین مرتض خان باید بگرده دنبال یه آدم غیر معمم. و سالن به صورت چارتر در اجاره طلاب عزیز علوم دینی قرار بگیره.
بدینوسیله اعلام می داریم که به قول سعدی : خوش است زیر مغیلان به راه بادیه خفت / شب رحیل ولی ترک سر بباید گفت
با امید اون روزی که مراجع عزیز تقلید ما به ندای این جوانان پرشور پاسخ داده و با شوتک وشیپور در ورزشگاهها حاضر شوند.و خود از نزدیک شاهد پیوند حوزه و ورزشگاه باشیم.
به یقین که آن روز دور و دیر نیست. به شرطها و شروطها ولا غیر.
یعنی جون مرتض اگه کامنت من با سانسور مواجهه بشه رفاقت به صورت تعطیل در میآد. و دکتر بی دکتر

دکتر عزیز:
فکرکنم کمی تا قسمتی جو گیر شده اید.
البته نظر شما به هر عنوان اعم از انقلابی ،،،،،،، ضدانقلابی،،،،،، لیبرال ،،،،،،، کمونیست،،،،،،، شیعه 7 امامی ،،،،،،، سکولار و.... لااقل برای خودمان مهم است
اما انتظار نداشته باشید دیگران بپسندند
تایید یا عدم تایید نظرات هم تا زمانی که موجب هتک حرمت شخص خاصی نشود پا برجاست به قول شما
ولاغیر

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:26

البته نظر شما به هر عنوان اعم از انقلابی ،،،،،،، ضدانقلابی،،،،،، لیبرال ،،،،،،، کمونیست،،،،،،، شیعه 7 امامی ،،،،،،، سکولار و.... ""

داش مرتض این وصله ها به ما نمی چسبه.اینها چه دین و مذهبیه که به ما نسبت دادی." انا اعترف به سنه الشیعه اثنی عشر و ائمه الهدی والمنصوبین لقیامکم و امائکم و شهدائکم و صلحائکم و برائه من والمغضوبین و الچاکر الاستاذ المعلم المرتضی ابن الاکبر المرحوم و اخ الجواد وابن امتک نزل بک وَ أَنْتَ خَیْرُ مَنْزول بهِ، اللّهُمَّ إنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ إلاّ خَیْراً .
خلاصه همه این مطالبو گفتم وبرای شما دٌر سفتم وبا خیال راحت خفتم و بیزار از حرف مٌفتم تا بدونی که ما پیرو دین بزرگانمان هستیم . اگر چه در برهه ی حساسی از زمان معتقد بودم که دین افیون توده هاست ولی بگذریم.خوشم میاد که با آدم روشنی طرفم.چاکرتم بذار دستتو ببوسم جون استاد اجازه بده بر دستت بوسه بزنم وبر این بوسه از خود افتخار در کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد