اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

مطالب مرتبط

 

دریکی از سایت های خبری شهر ، شکوائیه ای خدمت به یکی از علمای شهر دیدم ، هرچند این شهروند گمنام ، بدون درج نامش ، مطلب وزینی را نوشته بود که از فارغ از تعصب های حزبی و جناحی به آن نگاه کنیم ، در رعایت حق الناس و عدم ترویج منکرات ، مطلبی ستودنی است .


اما نکته ای که برایم جالب بود ، انتهای متن و درج مطالب مرتبط با آن در سایت بود که به گمانم عزیزان دست اندرکار این سایت خبری باید دقت بیشتری در پیوند لینک ها داشته باشند. 


وگرنه این مطلب کجا و قیمت شیر خام و لبنیات کجا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه مرد خیکی! دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:39

سلام علیکم!
اتفاقا این مطلب پیوندی ناگسستنی با شیر دارد دوست عزیز من!
چون کسانی که این کارها کردند یا شیر پخته خوردند یا شیر ناپاک یا شیر دیگران را بصورت غصبی!
البته شاید ازین سه حالت خارج هم باشد الله اعلم.
پس شیر در این قضیه نقش اساسی و اولیه دارد.
اصلا به نظر نگارنده اکثر مشکلات مملکت نظیر فقر و فساد و خشکسالی و همچنین تورم و رکود اقتصادی از شیر نشات میگیرد. یادمان نرود شیرهای آبکی،شیرهای پالمی و شیرهای وایتکسی که هرکدام اثری مستقیم و ناهنحاری های یاد شده دارند!
مگر میشود شیری که رابطه مستقیم با پوکی استخوان دارد رابطه مستقیم با پوکی سیاسی،اقتصادی و فرهنگی نداشته باشد.
امیدوارم مشکل دامداران و فرهنگیان و علما و فضلا همگی حل شود.
هرگز شیر را فراموش نکنیم هرگز!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد