اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

به احترام مردم


از مدتها پیش ، صحبت هایی در خصوص استعفای ریاست محترم شورای شهر اردکان ، جناب آقای آسایش به گوش می رسید. ظاهرا این شایعه ، کم کم قوت گرفته و می رود تا به واقعیت تبدیل شود.


البته از منظر قانونی و براساس تبصره 2 ماده 14 الحاقی قانون شوراها ، اگر عضوی از اعضا استعفا دهد، باید به تایید اعضاء شورا رسیده و در صورت پذیرش براساس ماده 8 قانون شوراها ، اولین عضو علی البدل جایگزین فرد مستعفی خواهد شد.


با شناختی که از حسن مدیریت ، برخورد ، تعامل ، دیانت ، ادب و حرمت سرور گرامیم جناب آقای آسایش دارم ، بی شک فقدان ایشان در شورا را ثلمه ای جبران ناپذیر می دانم و اینکه چرا ایشان اقدام به گرفتن همچون تصمیمی ( درصورت صحت خبر استعفاء ) گرفته اند ، خود جای تامل فراوان دارد.


بی شک حضور بزرگانی همچون آسایش ها ، نقش سازنده و مهمی در تدوین ، تصویب و اجرای برنامه های کلان شهری داشته و از میدان به در رفتن کسانی چون ایشان ، به گمانم بیشتر خسران و ضرر را متوجه مردم خواهد کرد.


اینجانب به عنوان اولین عضو علی البدل این  دوره از انتخابات شوراهای اسلامی ، عاجزانه از جناب آقای آسایش تمنا دارم به احترام مردم ، این دوره دوساله را به انجام رسانده  و همچون گذشته در ایفای رسالت سنگین خود، ادای امانت کند.


لازم به ذکر است ، دوستان بیشماری از طرف حقیر در فضاهای مجازی مطالبی را مندرج نموده و اینگونه وانمود کرده اند که پذیرش استعفای جناب آقای آسایش ، مساوی است با ورود حقیر به شورای شهر که جا دارد از این پایگاه رسمی خود اعلام نمایم که اینجانب دقیقا به احترام مردم ، هیچ تمایلی به ورود به شورای شهر نداشته و حتی در صورت انصراف و استعفای برادر عزیزمان حاج رضا آسایش  ، دوستان به فکرعضویت اصلی  سردار عزیزمان ، حاج جواد کمالی باشند.



نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالله چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:52

هناخته را ببینید
henakhteh.blog.ir

دوست عزیز :
وبلاگی با این آدرس یافت نمی شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد