اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

اینجا "" زندگی "" جاری است .

به همت  والای خاندانی بزرگ نام ، سرایی برای آسودن سالمندانی  آماده شده است. زنان کهنسالی که این روزها  بیشتر به حضور در کنارشان محتاجند تا لقمه نانی برای گذران شکمشان .


"" سرای سالمندان مجد اردکان "" که  این روزها بازارچه ای خیریه را در خود جای داده است ، از آن مکان هایی است که ساکنان خدوم و زحمتکشش ، دست به کاری سترگ زده اند و عاشقانه در پرستاری از سالمندان عزیز ، از هیچ کوششی دریغ ندارند. 


آری ، همسفر دوربین  "" اردکان من "" شوید تا گوشه کوچکی از این سرای را به نظاره نشینید. 













****************************************

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:21

موفق و سالم و تندرست باشین اقا معلم... .

شاکر اردکانی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:17

سلام مثل همیشه مطلبتون زیبا و تاثیر گذار بود .با اجازتون (عین مطلب) برای دبیرخانه شورای ملی سالمندان فرستادم آنها هم بلافاصله در کانال تلگرام دبیرخانه درج کردند . موفق و پیروز باشید.
روابط عمومی اداره بهزیستی اردکان

سلام و درود بر شما دوست عزیز
خوشحالم که توانسته ام کاری برایشان انجام دهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد