اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

فی مذمت "" دلستر"" و ما تشابه به


عزیزی که خود در مجلس بعد از نمازی حضور داشته است می گفت که روحانی محل چند شب پیش از مضرات نوشیدنی هایی نظیر دلستر  درمسجد محل سخن می گفته است.


از "" الکلی "" بودن این نوشیدنی و قس علی هذا  و اینکه مصرف این مایعات تاثیرات غیر قابل انکاری در "" بنیان خانواده "" و "" روابط میان زن و مرد "" دارد و... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دراین که این برادر عزیز در اینگونه افاضات مسبوق به سابقه بوده اند ، شکی نیست . اما فرض مسئله از دو قسم خارج نیست:


1- واقعا نوشیدنی هایی نظیر دلستر واجد الکل غیرمتعارف بوده و سکر آوری آن در مضان اتهام است و یا برای برخی یقین آور


2- به حکم تهیه و توزیع این نوشیدنی در مملکت اسلامی ، شرب آن نیز اشکالی نداشته و "" حلال "" محسوب می شود.


به فرض اول ، مخاطب نسبت به ساز و کار دولت و حکومت اسلامی بدبین می شود که چرا اجازه تهیه و توزیع حرام و یا شبه حرام را فراهم آمده است !!!! و چرا دولت اسلامی با چیزی که بنیان خانواده را هدف قرار گرفته است برخورد جدی نمی کند !!!!



و به فرض صحت فرض دوم ، اینگونه افاضات بین الصلاتین چه جایگاهی دارد ؟؟؟




جهت اطلاع بیشتر :


http://www.shia-news.com/fa/news/27857/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%DB%8C%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%D8%AD%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA



http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=29126



14- خوردن ماءالشعیر هایی که در بازار ایران وجود دارد

 سؤال:خوردن ماء الشعیر هایی که در بازار ایران موجود می باشد، مکروه است یا مباح؟

 پاسخ:اشکالی ندارد.


http://portal.anhar.ir/node/4386#gsc.tab=0



.



نظرات 5 + ارسال نظر
!!!! جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:01

ای کاش شما که اینقدر به مسائل مثلا حساس هستید راجع به اختلاس در فرمانداری توسط دوست و همکار سابقتان هم می نوشتید یا فحاشی در فرمانداری توسط رئیس دفتر ایشان یا استخدام های غیر قانونی یا به کارگیری سرباز فراری و ...
چرا قلم شما درباره این مسائل نمی نویسه؟ پس کجاست وجدان بیدار؟

عصبانی از اردکان جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:14

عزیری از اردکان در وبلاگ نابش نوشته بود
به نام خدا

رفقا! به نظر می رسد تقریبا همه ی مشکلات جامعه مرتفع شده وجامعه ای با تمام مؤلفه ها وشاخصهای اسلامی - ایرانی با ساختاری مستحکم ونظام سازی دقیق تشکیل شده ،و حال؛مقامات اجرایی برای سرگرم کردن نیمی از پیکره ی جامعه وایجاد نشاط و سرگرمی ، دست به تحول واصلاح زیربنایی آن هم از نوع وارداتی نموده اند.



دوستان ! چه طوره این تیتر زدن :

«تجربه ای با چراغ! حرکتی گام به گام در اصلاح جامعه ونشاط اسلامی!!

دوره ی آموزش موتور سواری ، ویژه ی بانوان در اردکان»

تقریبا به جاهای خوب رسیده و پس از کلی مقدمه چینی وکاشت وداشت توسط طیف وفکری خاص در کشور ، استان وشهرستان؛ حالا نوبت به برداشت محصول رسیده !! هذا نُزلهم هنیأ لهم./.

من هم جوابش دادم که
استاد زیاد غصه نخور وقتی تابش نمایندمون/اسماعیلی فرماندارمون /ملت رئیس شورای شهرمون/مشاور فرماندارمون عده ای لاابالی/مشاور شهردارمون موسیقی دان /سرپرست ارشادمون زمانیان /رئیس سازمان تبلیغاتمون حاجی اسماعیلی ومسائل فرهنگیومن رو به هوا باشه موتور سواری خانمها که سهله ....اردکان اینطوری که داره پیش میره اگر فردا زنان اردکانی وغربتی های وارداتی به شهرمون فردا لخت هم بشن ایینکه کوثریه (رئیس منکرات!!!!!!! اردکان )هیج روحانی ودینداری جرات نمی کنه که بالای چشم این اراذل واوباش بگه ابرو .حاج آقا به افغانستان بریم زندگی کنیم بهتره اردکانه با این ارگانهای فرهنگی ومسئولان در پیتیش

هادی (قالب حرفه ای وبلاگ) جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:10 http://theme.sitesetup.ir

حرف غیر کارشناسی یعنی همین دیگه ...

ارش کوشکنویی شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:54

پشمینه پوشان تندخو که از عشق بویی نبرده اند؟؟!!!
دوالیسم تحجر و واپسگرایی و فربه گی سیاست زدگی همانند دو لبه قیچی قشر رو حانیت را نشانه گرفته است.دینداری را می توان به سه دسته تقسیم کرد دینداری فقاهتی عرفانی و فلسفی.....در طول تاریخ این عرفا و فلاسفه بوده اند که مورد تکفیر فقها واقع میشدن یا زندان می رفتند یا کشته می شدند. چرا ملا صدرا ناله می کند وبه ان ده پناه می برد(روستای کهک قم) یا ناله ملا هادی سبزواری و ملا مهدی نراقی از چیست؟ ...شوربختانه سیاست زدگی نیز افت دیگریست که بعد از فوت ایت الله بروجردی بر حوزه علمیه سایه گسترانده است.....

یکی مثل خودت دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:05

آرش خان . لااله الا اله .باز شروع کردی ؟ با استاد قرار گذاشتم ختم کلام را اعلام کنم واعلام کردم ولی باز زبان باز کردی ؟؟؟ مثلی که باید با منطق گفتگو با هم بحث کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد