اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

یک دست صدا ندارد

این روزها ، اهالی  خدوم  فرمانداری با همت سایر مسئولین شهر دست به کاری بزرگ زده اند ، کاری که اگر همراهی مردم شهر نباشد ، ابتر خواهد ماند.


اجرای طرح  ساماندهی  و کنترل اتباع بیگانه ، خواست چندین ساله مردم اردکان بوده است.اکنون که جناب آقای اسماعیلی به عنوان اولین فرمانداری که تمام قد در جهت اجرای این طرح قد علم کرده است ، شایسته است همه شهروندان دست یاری او و همه همکارانش را بفشارند ، تا بخشی از مشکلات شهر کم شود.


بی شک در اجرای این طرح همچنانکه خود مجریان آن تاکید داشته اند ، باید کرامت و اخلاق اسلامی و انسانی رعایت شده و خدای ناکرده حقی از کسی تضییع نگردد.


اردکان من


در چند روز گذشته که با تنی چند از اتباع در این خصوص صحبت می کردم ، اتفاقا آنها هم از اجرای این طرح استقبال می کردند اما معتقد بودند تا زیر ساخت های لازم برای سکونت در مهمانشهر فراهم نشود ، واقعا نمی توان توقع داشت جمعیت کثیری اضافه بر جمعیت افزون مهمانشهر در انجا ساکن شوند.


البته ظاهرا شهرداری محترم مسئول پیگیری این مهم و تهیه زیر ساخت های زندگی لااقل در جانمایی محل جدید مهمانشهر شده است.


بهرحال ، امید می رود مشکلات اتباع بیگانه و افراد غیر بومی ساکن وشاغل در اردکان که بخشی از آسیب های اجتماعی به نحوی از انحاء به آنان برمیگردد  به نفع مردم فهیم اردکان حل شود. 


گزارش تصویری بازدید نمایندگان   ملل از مهمانشهر اردکان 



...

نظرات 6 + ارسال نظر
رز آبی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20

کاش شهرداری میتونست یک درمونگاه هم مختص اتباع افاغنه در نظر بگیره . هم از نظر بهداشت و هم رسیدگی بهشون خیلی بهتر میشد .
چون تو درمونگاهها و بیمارستانها حضورشون خیلی پررنگه و حس میشه که خیلی بهشون توجه نمیشه . آخه این بندگان خدا هم انسانن

الیاس چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:25

با سلام
درسته که شاید با ساماندهی برادران افاغنه مشکلاتی که مردم و مسئولان مد نظرشانه کمی کاسته بشه ولی بییاییم با کشیدن حصاردور مهمانشهر!دور تفکر اساسی!خود حصار نکشیم آیا حقیقتا ریشه مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی و... شهرمان از وجود افاغنه است آیا این هم وطنانی که بعضا از یک حیوان هم پست ترند و جانی بوده و در شهر ساکنند معضل نیستند آیا آمار بالای مهاجران مجرد و...باعث عدم تعادل فرهنگی شهر نشده و در آینده نمی شود... أفلا تعقلون أفلا تفکرون...

silent چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:57

اونا که اینقدر پیگیر چهار تا افغانی بیچاره هستن برن پیگیر تیم والیبالشون باشن که اینطور نشه نه والا

حمید چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:59

مسابقه ی بر خط مولود رمضان
ardakantest.ir

همشهری پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03

می خواستم بگم این بتده خدا ها مهمان ما هستند تا حالا هم که زندگی مسالمت انگیزی را در کنار ماها تجربه کرده اند . سوال اینه که واقعا تا الان چند فقره سرقت قتل و بی بندباری از طرف افاغنه صورت گرفته . حالا یکی که تازه اومده و می خواد خودی نشون بده زورش به این بینواهای دربدر رسیده فکر کنم ماها که دارای عقل و شعور هستیم نباید با لغز خونی یکی ماهم لغز خون بشیم . خواسته ی مردمی سروسامان دادن به مهاجرتهای بی رویه به این شهر بی در و پیکره که از وقتی پایای مهاجران ایرانی به این شهر باز شده قتلها دزدی ها و چه جنایتهایی که اتفاق نیافتاده. جناب فرماندار واقعا مشکل اساسی شهر ما افاغنه هستن یا ...

کجایی اردکان نویس پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:55

کسی از اردکان نویس خبری نداره می خوام بدونم وبلاگ جدیدی زدن یا نه خدایش دست به قلم خوبی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد