اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

دست مریزاد


بعد از مطالعه این روزنوشت ، درنظر سنجی اردکان من که در این خصوص تهیه شده است، شرکت نمائید . ممنون از توجه شما خواننده عزیز




اگر چند روز گذشته و مخصوصا شبانگاهان پارک آزادی را برای استراحت و فراغت بال خود انتخاب کرده باشید ، حضور عزیزان نیروی انتظامی را پر رنگ تر از گذشته احساس کرده اید.


حضور این عزیزان بی شک در پی مطالبات مردمی در خصوص برقرار امنیت بیشتر شهروندان بوده است که واقعا هم جای دست مریزاد و خسته نباشید دارد.


از حاشیه های این حضور اجرای طرح برخورد و جمع آوری "" قلیان "" در انظار عمومی مخصوصا پارکها بوده است که حرف و حدیثهای حاشیه ای فر اوانی را به دنبال داشته است.


لازم به ذکر است که متاسفانه استعمال قلیان علیرغم تاکید متخصصان سلامت بر عدم مصرف آن و گرایش "" وحشتناک "" نسل جوان به این ماده مخدر هر روز بیش از پیش علنی تر شده و آزادی های اجتماعی را در تیر رس خود قرار داده است.


حفظ حرمت و حقوق شهروندی تا زمانی وظیفه است که آن شهروند نیز حقوق و حرمت سایرین را حفظ نماید واگر بنا بر این باشد که هر کسی پا را از گلیم "" آزادی "" خود فراتر گذارد ، بی شک جامعه رنگ و بوی آزامش نخواهد دید. 


"" اردکان من ""  همچنانکه قبلا نیز در این وبلاگ ((   این روزنوشت ))  و (( این روزنوشت )) یادآور شده بود ، از زحمات تمامی عزیزان و پرسنل شریف نیروی خدوم انتظامی که حتی در این راه جور کم کاری و کوتاهی برخی دیگر را به دوش کشیده و با نجابت خود ، صبورانه کار می کنند تقدیر و تشکر نموده و آرزو مند است شهری عاری از هر گونه بزه کاری ، ناهنجاری و سلب امنیت در انتظار اردکانی های شایسته باشد.


به امید آن روز ....

نظرات 7 + ارسال نظر
یار قدیمی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:21

سلام استاد
خسته ام . خسته از این همه دورنگی و ریا ، از این همه ناجوانمردی و گناه ، از غرور و حرص و طمع مال دنیا ، از حکومت بیسوادان پول پرست بر یک مشت جوان مومن باسواد . از اینکه خوب باشی و بخاطر خوبی ذاتی ات هرچه می خواهند بارت کنند . بخدا پشیمانم از اینکه چرا درس خواندم و ایکاش من هم مثل آقای م .ع مدیر یکی از کارخانجات اردکان که زورکی قلم در دست می گیرد و می نویسد غرور جلوی چشمانم را گرفته بود و در عرصه حکمرانی هرچه می خواستم می کردم . به کرّار سفر به نقاط مختلف اروپا می داشتم و هرنوع تفریح دیگری که می توانستم و می خواستم انجام می دادم امّا براستی نه - من اینگونه نیستم و نمی خواهم که اینگونه باشم و زنده مانی کنم . من می خواهم مردانه وار بایستم و فقط زندگی کنم و هیچ چیز در این دنیا نتواند کمرم را بشکند و به جرم اینکه بی بضاعتم به اجبار به کاری واگذارد و مرا در دوراهی بین ماندن و رفتن مخیّر سازد. خسته ام استاد خیلی خسته ام . یکی از مریدان همیشگی شما

سلام بر یار قدیمی :

برخی از کارها تنها عشق می خواهد . زندگی یکی از آنهاست .

عاشقانه زندگی کن و فریب روزگار را نخور

همشهری شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:11

دسوشون درد نکنه. کاشکی یه کسی بساط بلال سیخ کشی میوورد تو پارک

همشهری شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:14

رز آبی دگه نظر نمذاری یا با نام دگه ایی مییی؟

سید مهدی طبایی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:07

سلام
کار خوب،طرح خوب،فقط انشاالله شوه ی برخورد خوبی هم داشته باشند

کنکوری یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:34

با سلام
به دلیل اینکه کمتر از یک هفته به کنکور مانده و چون شما دبیر دین و زندگی و فلسفه و منطق و آشنا به زبان عربی هستید، لطفا هر روز حدود 50 نکته به صورت فشرده برای کنکوری ها بگذارید. ممنون.

چشم

مجتبی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:37

سلام،
من با این کار مخالفم، وقتی جلوی این رو بگیریم فقط از پارک ها جم میشه و سر از خانه و جای دیگه در میاد که کم کم چیزهای دیگه هم کنارش میاد!
در رابطه با حقوق شهروندی اشتباه میگین از نظر کسانی که قیلون میکشن هم نگاه کنیم حقوق شهروندیشون حساب میشه!
به غیر از قیلون خیلی کار های دیگه هم حقوق شهروندی رو از مردم میگیره. از سر و صدای زیاد بعضی از خانواده ها، بازی کردن، غذا پختن، و و و
که اینها هم خود نوعی حقوق شهروندی رو زیر پا گذاشتنه!!!!!!!!!!!!!
بیخود به قیلون کشیدن دیگران گیر ندید، فرهنگسازی حقوق رو یاد بدین.

حسین یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:58

ما همه باید در این زمینه به نیرو انتظامی کمک کنیم پارک محل عمومیه اوناییکه میگن اگر از پارک جمع کنم سر از جای دگه در میاره این دگه به خانواده ها ربطی نداره بعضیا مثل اینکه فکر میکنن هر کاری باید بیاد داخل پارک تا خلاف دگه ای روی نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد