اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

سالیاد


اولین مراسم  سالگرد پیر غلام اباعبدالله ، چاووشی خوان برتر کشوری 


مرحوم عباس ابومحمدی


چهارشنبه و پنجشنبه همین هفته 

بعد از نماز مغرب و عشاء / مسجد امام سجاد ع محله تیران

عصر جمعه بر سر تربت پاکش در بهشت شهداء


یاد و نامش گرامی باد


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:07

باسلام
خدا رحمتشان کند، دایی مادربزرگم هستند، بهشون افتخار میکنم. در ضمن ملای مکتب خانه عمو و پدرم نیز بوده اند. عمویم تعریف میکند که هرموقع بچه های مکتب شیطنت می کردند یا درس نمی خواندند، بجای آن ها مرا تنبیه میکرده تا برای بقیه درس عبرت شود. ناگفته نماند که عمویم از بهترین شاگردان بوده و حال، بازنشسته ی آموزش و پرورش می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد