اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

آلبوم افتخار

.






افتخار آفرینان دبیرستان شاهد اردکان 



مرکز پیش دانشگاهی خادم زاده






مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.....



.

نظرات 3 + ارسال نظر
رز آبی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25

امیدوارم در آینده ای نه چندان دور، این افتخار آفرینان اردکانی
افتخار آفرینان ایران عزیز باشند.

پیشنهاد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

سلام آقای عابدی.این عزیزان که دانشگاه قبول میشن و با شوق و ذوق میرن به دانشگاه ولی چند سال بعد که فارغ التحصیل میشن و میخان برگردن به شهرشون میبینن که مهاجران عزیر شغلها رو درو کردن و براشون چیزی جا نذاشتن.یه پیشنهاد دارم که میخام نظرتون رو بدونم.الان در بسیاری از دانشگاه ها و در رشته های مختلف دانشجویان اردکانی هستند که رتبه های ممتاز و استعداد درخشان دانشگاه هاشون هستن.چه خوبه که انجمن نخبگان اردکان شکل بگیره و دانشجویان برتر اردکانی دانشگاه ها جمع بشن و صنایع اردکان از این جوانان حمایت کنند و اولویت استخدام را به این نخبه ها قرار بدن.اینجوری هم به نفع شهر هست که از نیروی کار بومی استفاده می شه در صنایع و مهاجرت ها کم میشه و به نفع صنایع هم هست که از نیروی کار مجرب استفاده می کنن و هم به نفع جوانان نخبه.لطفا نظرتون رو بگین.ممنون.

سلام بر پیشنهاد عزیز:
از اینکه بدون نام حقیقی خود مطلبی اینگونه متین و حق را نوشته اید متاسفم .....
واما پیشنهاد حضرتعالی
بسیار نیکوست و بهتر است از طرف خود دانشجویان عزیز پیگیر راه اندازی تشکل نخبگان اردکانی باشید.
" اردکان من " با دل و جان حاضر به حمایت مجازی از طرح شما می باشد.
به امید روزهای بهتر

پیشنهاد جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46

اقای عابدی من خودم دانشجو هستم و من رو میشناسید ولی دیدم اگه اسمم رو بنویسم شاید بگن که داره سنگ خودش رو به سینه میزنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد