اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

نعمتان مجهولتان

حوادث تروریستی دیروز صبح تهران ، به خوبی نشان داد که این کلام مولا که 1400 سال پیش فرموده اند چه حکیمانه است .. نعمتان مجهولتان ، الصحه والامان


آری ، آنانی  که شاید سنشان به دهه شصت و حوادث وحشت آفرین آن دهه قد نمی دهد و هرگز نمی توانند برای خود تصور درستی از "" منافق ""  "" ترور""   "" خشونت "" و .... داشته باشند ، شاید امروز یک هزارم طعم ناامنی را در کشور حس کرده باشند.طعم تلخ ناامنی که متاسفانه برخی چون نکشیده اند ، حتی در فضای مجازی و حقیقی آن را مطالبه می کنند. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


البته خدارا شاکریم که به یمن رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ، بیداری نیروهای خدوم اطلاعات ، حضور به موقع زحمت کشان نیروی انتظامی ، بسیج و سپاه  و همه عزیزانی که محسوس و نامحسوس جهت برقراری امنیت در این کشور از جان مایه می گذارند ، کشورمان از امنیت ستودنی برخوردار است.امنیتی که موجب حسرت و غبطه همه جهانیان مخصوصا همسایگانمان شده است.


آری ، اگر روزگاری ، امنیت کشور مرهون خون   ســــــــرخ   شهیدانی بود که در هشت سال دفاع مقدس از همه هستی خود خالصانه گذشتند ، امروز بی شک بخش اعظمی از این امنیت ،مرهون     مدافعان حرمی      است که هزاران کیلومترفراتر از مرزهای کشورمان ، سد محکمی در برابر نفوذ عوامل داعش و ... هستند .


و آنچه باید درسی مهم برای همه ما باشد اینکه ، آنچه در این حوادث  هرگز نباید رنگ ببازد ، حفظ حریم کشور و پرهیز هرگونه تفرقه و دو دستگی است . شوربختانه برخی حتی در این روزها پر آشوب ، مقاصد جناحی و سیاسی خود را پیراهن عثمانی برای ناحق و یا ناکارآمد نشان دادن رقیب خود قرار داده اند ، نباید امنیت کشورمان را فدای این امور کنیم که بی شک چیزی جز خسران ، حاصلی ندارد.


.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد