اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

مرگ خلاقیت در شبکه تابان


نمی دانم حرفه ای برخی برنامه های شکبه استانی را دنباله رو هستید یا خیر ، اما اگر چند روزی را برای کنکاش این شبکه وقت شریفتان را بگذارید ، به عینه "" مرگ خلاقیت "" در تولید و پخش برنامه های آن به وضوح حتی با چشم غیر مسلح نیز ، عیان است. 


البته این مهم دال بر انکار زحمات کارکنان زحمت کش این شبکه استانی نمی شود ، ضعفی است که اگر گوش شنوایی باشد ، قابل تامل و پیگیری است. 


به عنوان نمونه :


سحر امسال نیز همچون چند سال گذشته ، همشهری خوبمان ، آقای عیدانی در برنامه سحری ( که البته امسال ظاهرا غیر زنده  هم می باشد ) مهمان خانه های ماست. حقیر که دوبرنامه این عزیزرا مشاهده نموده ام ، هیچ تنوع و خلاقیتی در تهیه ، ساخت و حتی دیالوگ گویی آن ندیده ام. 

اگر واقعا هدف آنتن پر کردن است که هیچ اما اگر هدف جذف مخاطب است به گمانم بهتر از اینها می شود از توانایی ها و پتانسیل های کسانی چون عیدانی استفاده نمود. هرچند امسال یک آیتم به آیتم های تکراری برنامه اضافه شده است و آنهم نماز خواندن  مجری برنامه !!!!!!!! اما به گمانم اینگونه برنامه ها بسیار توانمند تر از سایر برنامه های باید تهیه و اجرا گردد. 


رسانه ملی ، هرگز نباید فراموش کند که تاثیر شگرفی می تواند در فرهنگ سازی و ارزش آفرینی جامعه داشته باشد و چه بهتر که با جمع آوری همه ظرفیت ها در تهیه و تولید برنامه هایش مخصوصا در ماه مبارک رمضان ، زمینه جذف مخاطبین بیشتری را فراهم آورد. 


وگرنه به صرف ادای چند دیالوگ معمولی و پخش دعا و مناجات ، نمی توان توقع داشت که مردم دارالعباده شبکه تابان را برای تماشا انتخاب کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد