اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

خبر زیست محیطی

به گزارش روابط عمومی طرح الکترود ، در اولین روز هفته محیط زیست صورت گرفت:

رو نمایی از نماد محیط زیستی طرح الکترود گرافیتی اردکان
طی مراسمی در روز جهانی محیط زیست از پوستر هوبره ، یکی از گونه های در خطر انقراض و مورد حمایت طرح الکترود گرافیتی اردکان رو نمایی شد .

مختاری اردکانی مجری طرح الکترود گرافیتی در این مراسم گفت : این طرح گرچه در حال ساخت می باشد و به بهره برداری نرسیده اما خود را متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی می داند به طوریکه بیش از تعهدات خود به احداث 38 هکتار فضای سبزدر داخل و پیرامون سایت کارخانه اقدام نموده و مبلغ ١٥میلیون یوروهزینه جهت استاندارهای زیست محیطی روز اروپا برای کاهش آلاینده ها پیش بینی نموده است اماآنچه که ما را رنج می دهد عدم رعایت مسائل زیست محیطی در واحدهای همجوار است که مراتب اعتراض خود را طی نامه ای به ریاست محترم سازمان محیط زیست اعلام نموده ایم .

وی در ادامه افزود خوشحالم فرهنگ حفظ محیط زیست در تک تک پرسنل این طرح وجود دارد و اهتمام ویژه ای را در حفظ محیط زیست به کار بسته اند .


در پایان این مراسم ضمن تقدیر از پرسنل شرکتهای زیر مجموعه از یکی از پرسنل انتظامات طرح الکترود که با همت خود نسبت به ایجاد آبشخور و تولید علوفه برای حیوانات منطقه اقدام نموده تقدیر ویژه به عمل آمد.همچنین مقرر شد اولین کامیون علوفه طی روزهای آینده به پارک ملی سیاه کوه ارسال گردد .

طرح الکترود گرافیتی اردکان در ١٥ کیلومتری اردکان واقع شده و یکی از طرحهای استراتژیک صنعت فولاد می باشد.



.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد