اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

اهتمام به انفعال

 ""    این نتیجه برای بنده مسلم و قطعی شده که اهتمام به مسائل تربیتی و پرورشی در این شهر، به شدت کم رنگ است.""


این نقل قول ، بخشی از اظهار نظر جناب آقای پور روستایی در صفحه شخصی خود بود . (    تریبون   ) نظری که به زعم حقیر ایشان به عنوان یک شهروند حق مسلمشان است که امور شهر را به نقد و چالش بکشند. 



دراین مقال برآن نیستم که جوابی به اظهارات این نویسنده محترم بیان کنم ، آنچه بیش از هرچیز برایم جالب و در نوع خود تاسف برانگیر بود ، عدم عکس العمل قاطبه مربیان تربیتی و پرورشی مدارس مخصوصا معاونت محترم پرورشی آموزش و پرورش اردکان به این نوشتار بود. 


جناب آقای پور روستایی :

اکنون برایتان پر واضح شد که  در جواب ندادن  و اهتمام به انفعال  مخاطبان اصلی این نقد ، اهتمام بیشتری می بینید تا در......



العاقل یکفی بالاشاره 



.




.

نظرات 1 + ارسال نظر
مربی پرورشی چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:45

رجایی

امام جمعه از برگزاری جشن تکلیف مدرسه شهید رجایی طی پیامی تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش اردکان گویا ؛ متن پیام بدین شرح است : 

باسمه تعالی

مدیریت محترم و مسئولان عزیز مدرسه شهید رجایی ره
با سلام و تحیت؛
توفیق بود در جشن تکلیف دانش آموزان خوب و باصفای مدرسه شما با حضور والدین عزیزشان، شرکت نمایم. آنچه برایم قابل تحسین و تشکر شد، برپایی این جشن معنوی در محلی مذهبی (حسینیه جان نثاران حضرت ابوالفضل علیه السلام مزرعه سیف) با رعایت شئونات اسلامی بود که قطعا رضایت حضرت حق و بنابر گزارشات و پرس و جویی که کردم، رضایت اکثریت مخاطبان نیز در پی داشته است.
ان شاء الله باید از ظرفیت مکان های مذهبی که در سطح شهر کم هم نیستند هر چه بیشتر استفاده شود و دیگر عزیزان نیز از اقدام شما الگو بردارند.
همگی در پناه الهی موفق و محفوظ باشید.

سید اسماعیل شاکر اردکانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد