اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

کلنگ های سر کند


""اردکان "" را اگر گاهی شهر کلنگ های سرکند هم بنامیم ، گزافه ای نگفته ایم. کلنگ هایی که با چه آب و تابی زده می شود اما ظلاهرا آنچنان سرش کند است که  پروژه  را تا مرز افتتاح پیش نمی برد. 


این پروژه های نیمه تمام علاوه بر اینگه نمای شهر را بی ریخت می کند ، خواه ، ناخواه مزاحمت های فیزیکی را برای همشهریان به دنبال دارد. نمونه بارزی ازاین کلنگ زنی های نافرجام را می توانید در بهمن ماه 1391  بله یعنی بیش از سه سال پیش مشاهده کنید. (      مجتمع نور         کلیک کنید   ).

  

جالب است بدانید که در متن خبر کلنگ زنی در مورد حد اکثر زمان بهره برداری از این مجتمع اینگونه آمده است:


لازم به ذکر است مجتمع فرهنگی-تجاری نور اردکان در سه طبقه و با اعتبار 900 میلیون تومان ، ظرف مدت دو سال احداث خواهد شد.



جالب است بدانید این پروژه سه شهردار به خود دیده است و هنوز تمام نشده است !!!!!!!!!!!!!!!!11


عکس از آرشیو  ""  اردکان من ""



بی شک از مهترین وظایف شهرداری ها ساماندهی مبلمان شهری و اتمام به موقع پروژه هاست . امید می رود این مجتمع تجاری به تاریخچه اسفناک پاساژ روبروی پارک شهر و یا مجتمع شهید صحرایی  تبدیل نشود. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد