اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

سالی که نکوست از بهارش پیداست

از دیروز که رسما تعطیلات عید نوروز رو به اتمام گذاشت ، رحمت خدانیز شروع به باریدن گرفت که در جای خود فرض می دانم "" الحمد لله رب العالمینی "" به رسم ادب ، بر زبان جاری کنم و انشا الله سالی سرشار از نعمت برای همه ، مخصوصا کویرنشینان فلات مرکزی ایران باشد.


دراین ایام که همه به نوعی درگیر سفر و مسافرت و خوش بودن و ... بودند ، عزیزان بی شماری صادقانه شبانه روز از همه تعطیلات و خوشی ها و در کنار خانواده بودن خود گذشتند تا آرامش بر فضای کشور حاکم باشد.


از عزیزان  نیروی انتظامی گرفته تا دوستان خوبمان در هلال احمر ، از اکیپ های هدایت مسافرین نورزوی گرفته تا اهالی خوب بهداشت و درمان که با کشیک های نوروزی خود ، موجبات سلامت هموطنان را بیش از پیش فراهم کردند.


اگر نوروز خوب و آرامی را گذراندیم ، یادمان نرود که خیلی ها از همه چیز خود زدند تا آرامش و امنیت  براین کشور سایه افکند. دست همه آنان درد نکند.


نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 00:51

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است و ماندگار شدن برای یک عمر... .
اقا معلم،روزت مبارک...و اینکه الهی روزا رو با ارامش حقیقی سپری کنید... .

ممنون
دست مریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد