اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

خانه تکانی یا دل تکانی ؟


 حول حالـــــــــــــــــنا  الی احسن الحــــــــــــــــال



این روزها ، همه به نوعی درگیر خانه تکانی هستند.


غبار طاقچه ها را میگیرند.


جامه ها را نو میکنند.


ظروف شکسته را با نو تعویض میکنند و...


اما به گمانم آنچه از هر چیز دیگری در تحویل سال مهمتر است، دل تکانی است نه خانه تکانی.


بیایید دراین شروع مجدد سال ، حال هایمان را به بهترین حال حال ، تغییر دهیم.


کینه ها را بزداییم.


نفرت ها را ریشه کن کنیم.


مهربانی را رواج دهیم.


وجور دیگری زندگی کنیم.


نوروز ، تنها تحویل ساعت ها نیست ، تحویل دلهاست.





نظرات 3 + ارسال نظر
biiitaaa شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:25 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
95618

ساحل نگاه مهدی(عج) سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:46 http://sunsun.blogfa.com/

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار


یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال



حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت


می‌باشد را به شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت


و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت دارم.

ساحل نگاه مهدی(عج) پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:41 http://sunsun.blogfa.com/

باسلام . ولادت حضرت فاطمه (س) تبریک باد
این روزو به شما وخوانواده محترم تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد