اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

جای خالی پر تاسف

دیشب فرصتی دست داد تا سی دی تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات اخیر مجلس را ببینم. اینگونه تبلیغات کردن ها ، مدتهاست که مد شده و در جای خود نکات مثبت و منفی بسیاری دارد که بماند . 

اما آنچه بیش از هر چیز دیگر حقیر را هم به تعجب و هم به گله مندی از عوامل تولید این فیلم تبلیغاتی وا داشت ، عدم حضور و به تبع آن عدم بیان مشکلات جامعه خدوم فرهنگیان شهر به عنوان یکی از مهمترین و با شرافت ترین اعضاء جامعه انسانی شهر بود .

در طول مدت   قریب به  58 دقیقه   زمان فیلم ، همه نوع قشری فرصت بیان مشکلات معیشتی  و غیر معیشتی خود یافتند الا جماعت فرهنگی . حال چرا باید این قشر تاثیر گذار در حساس ترین روزهای سال ( فصل انتخابات) اینگونه حتی در تیزرها و فیلم های تبلیغاتی بایکوت شوند ؛ الله اعلم. 


آنچه بر حقیر و جامعه فرهنگی شهر مبرهن است ، عدم برابری خدمات ارائه شده از سوی دولت ها و قوانین  مصوب مجالس ادوار گذشته با شان و کرامت فرهنگیان عزیز است. 


حال که دیگر فرصت تبلیغات  رو به پایان است  و فرصت جبران این چنینی نه برای آن کاندیدای محترم فراهم است ونه برای دوستان و اقربایش ، لااقل خدا کند بعد از انتخابات اگر نامزدشان رای آورد ، کاری عملی در راستای تحقق کرامت فرهنگی برداشته شود. اگر هم قرار است مثل این 58 دقیقه جایی در چهار سال آینده کاری نماینده شهر نداشته باشیم که هیچ . 


بعد از پایان فیلم به خود گفتم ، کاش لااقل آرایشگر بودم  . 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه مرد خیکی! چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:27

سلام علیکم و رحمه الله
چند نکته...
1- آیا این حضرات نماینده قراره مشکل های معیشتی کسی یا قشری رو حل کنند؟
2- مشکل های غیر معیشتی چطور؟ درکل مثلن همین آقای م.ت یا هر الفبایی دیگه چه مشکلی رو حل کردند؟
3-آقای عابدی! همه نوع قشری مشکل های خودشون رو گفتن؟ واقعن گفتن؟
خیلی روی این 58 دقیقه تاکید کردین!!!
باور بفرمایید اگه مجلس چند سال منحل هم بشه هیچ خللی در امور مملکت ایجاد نمیشه!
و الله خیر حافظا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد