اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

افتخاری دیگر

به نقل از"اردکان خبر" به نقل از روابط عمومی مسابقۀ «هوش برتر»، در دو مرحله آزمون ورودی مسابقۀ «هوش برتر» حدود ۶۰۰۰ نفر ثبت نام کرده بودند؛ که در مرحلۀ اول حدود ۲۷۰۰ نفر و در مرحلۀ دوم ۳۲۰۰ نفر به رقابت پرداختند. در هر مرحله ۱۹۲ نفر که بالاترین حدنصاب
نمرۀ ورودی را کسب کرده بودند، انتخاب شدند و در مجموع نمرات ۳۴۸ نفر مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت با توجه به بالاترین نمرۀ ثبت شده، ۱۲۸نفر اصلی و ۶۴ نفر ذخیره انتخاب شدند.
در بین این پذیرفته شدگان، آقای مجید سمیعی با ۵۱ سال سن ، مسن ترین فرد و آقای امیر مهدی دیگبری با ۱۷ سال سن، دارای مقام سوم برنامه نویسی Iran Open و مقام اول مسابقات جهانیSuper Team در رشته Cospace به عنوان جوان ترین فرد پذیرفته شده شناخته شدند.
لازم به ذکر است که در بین این اسامی نام «امید پایدار اردکانی» هم در لیست نفرات اصلی به چشم میخورد. وی اکنون ساکن تهران و در تیم برنامه نویسی اینترنت بانک شرکت توسن فعالیت میکند.
این در حالی است که در بین نفرات ذخیره بالغ بر ۱۵ نفر دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد دیده می شود که نویدبخش رقابتی سخت و دیدنی برای به دست آوردن تندیس هوش برتر سال ۹۴ است.

اردکان من این افتخار را خدمت دوست خوبمان امید عزیز که از فارغ التحصیلان دبیرستان نمونه آیت ا... خامنه ای هستند تبریک عرض می نماید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:33

جناب استاد عابدی با سلام و عرض ادب
مهمترین ملاک برای ثبت یک خبر، اصالت و اهمیت آن خبر است. خبری که شما با شوق و ذوق فراوان در وبلاگ خود قرار داده اید از اصالت کافی برخوردار است ولی اهمیت بسیار ناچیزی دارد. خوب بود که جنابعالی قبل از ارسال این پست به مورد دوم هم توجه مینمودید.
هر چه سطح علمی برگزارکنندگان و سوالات یک مسابقه بالاتر باشد، قطعا آن مسابقه اهمیت بیشتری دارد. با نگاهی به سایت مسابقه فوق الذکر (http://houshebartartv.ir) متوجه خواهید شد که این مسابقه یک مسابقه تلویزیونی است که از طریق شبکه نسیم دنبال میشود، و سوالات آن هم شامل 1000 سوال در رابطه با اطلاعات عمومی است که به همراه جواب آن در سایت مذکور موجود است. حال کجای برنده شدن در یک مسابقه تلویزیونی با سوالات و جوابهای از پیش معلوم این همه آب و تاب دارد ؟
این مسابقه و مسابقاتی نظیر این (حتی در سطح جهانی) با عناوینی همچون المپیاد و اختراعات و ... برگزار میشود و بعضی افراد بسیار زرنگ با استفاده از عدم اطلاع مسولین از پاداشها و امتیازات آن استفاده میکنند. جالب است بدانید که حتی بسیاری از مسابقات جهانی با اسپانسری بعضی از مسولین ایرانی برگزار میشود تا آقازاده های خودشان در این مثلا مسابقات جهانی خوش بدرخشند.
متاسفانه اعلام این خبر اولین بار در سایت اردکان گویا انجام گرفت که این سایت توسط فرد مورد نظر پشتیبانی فنی میشود.

حمید جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:51

سلام

آقای عابدی جمش کن که کم کم ابروریزی داره می کنی

برادر اکبر و حمید حد اقل با دو فیلتر شکن مختلف وارد شود که آی پی تون مشترک نباشه .
خجالت داره

اکبر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:55

سلام

دبیرستان نمونه باس تاکید بیشتر داشته باشی که خیلی موضوع مهمی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد