اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

یادمان نرود


اگر با هزار افسوس روزی در جامعه خدوم پزشکی ، ناپزشکی پیدا شد و همه اعتبار شغلش را فدای  چیز دیگری کرد و دستور داد تا بخیه از صورت صدرایی کشید ه شود ، یادمان نرود که دهها  هزار نیک سیرت پاک نهاد دیگر ، در این جامعه به خدمت مشغولند و باید به رسم ادب دستان پر از مهرشان را بوسید.


برای «سیدمحمد رضایی ثانی»؛ اویی که اعتبار بخش پیشه‌اش شد


مرحوم سید محمد رضایی ثانی این پرستار نیشابوری در بیمارستان 22 بهمن این شهر در حین عملیات احیا برای بیمار مبتلا به آنفلوانزای H1N1، خود درگیر این بیماری می‌شود و در همان بیمارستان محل خدمتش، تحت درمان قرار می‌گیرد، اما درمان وی موثر واقع نمی‌شود.این پرستار فداکار ، جانش را در را ه احیای مریضش از دست می دهد.


روحش قرین رحمت الهی باد .

نظرات 2 + ارسال نظر
زحمت کش شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:24

سلام عابدی عزیزآبدیت باش...!!

برادر آب دیت هستم . خیالتان راحت اما پیام قبلیتان بقدر در جواب ندادن وضوح داشت که بعد از خواندن حذف کردم .

زحمت کش یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:05

برادر خسته نباشی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد