اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

مژدگانی


تعدادی یوز که در تاریخ 8 شهریور ماه  سال گذشته ، توسط مقامات عالی رتبه شهر ، رونمایی شده بودند متاسفانه گم شده اند. هرکس از آنها خبری دارد به واحد زیباسازی شهرداری اطلاع داده و مژدگانی خود را در یافت نماید. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 http://nilo00ofar.mihanblog.com/

در زندگی مهم این نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای
6618

خبر دار شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:02

سلام من مدونم یکیش کجاست توی دفتر فرماندار محترم گذاشتند.....

اردکانی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:05

یوزای من زیر درختای پشه گم شده...
خبر داری ... نچ نچ
بی خبری ... نچ نچ
پس تو(... )من هستی

سیدحسین میرجعفری یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:58 http://delghand.blogsky.com

اتفاقا سر شو دیدمشون داشتن تک چرخ مزدن ته خشکوا

محمد یاسین علوی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:19

اقای عابدی
یه سوال از محضرتون داشتم شما اقای حسن افخمی استاد دانشگاه ازاد رو میشناسید؟

سلام برادر
اگر منظورتان حجت الاسلام افخمی است کمی تا قسمتی آشنایی دارم.

پیام دهند ه اطلاع دهنده از یوزها در اردکان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:51

استاد پیام من و درج نکردید . توهین به کسی نبود . شما گفتید از یوزها خبری دارید . من هم چون خبر داشتم پیام دادم

متاسفانه با خط مشی اردکان من در تعارض بود به همین دلیل درج نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد