اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

صبح بخیر شهردار 2

 

بخش دوم :




جناب آقای مهندس شهابی عزیز :


از قدیم الایام گفته اند حرمت امامزاده را متولی آن نگه می دارد. اگر اردکان امام زاده باشد ، بی شک حرمت آنرا باید متولی آن که شاید "" شهرداری "" باشد نگه دارد. هرچند نه در همه زمینه ها ، اما در بسیاری از زمینه ها متولی شهر "" بلدیه "" است و بس.


اما غرض از این مقدمه موجز :


1- نظافت شهری اصل مهم در زیبا سازی یک شهر می باشد. اگر قرار است متولی شهر خود مسبب "" نا زیبایی نظافتی "" شهر گردد از شهروندان نمی توان توقعی دیگر داشت .


این روزها کم نیست جای جای شهر که به نخاله های ساختمانی برجای مانده از تخریب های شهرداری آلوده است و یا زباله هایی که متاسفانه سالهاست به صورت ناقص جمع آوری می شود و دهها مثال از این دست


2- مبلمان شهری نقش مهم و غیر قابل انکاری در آرامش روحی و روانی شهروندان دارد. این روزها برخی از نقاط شهر که بارها نیز چه در این وبلاگ و چه در وب سایت های دیگر مورد تذکر دوستان قرار گرفته است ، واقعا در اوج زشتی هستند. نگاهی گذرا به تخریب های ناقص و رها شده خیابان شهید شابلی و یا بازار روز سابق نشان از بی درایتی وبی همتی شهرداری در بهینه سازی مبلمان شهری دارد .


3- چند سالی است که از در اختیار گرفتن سینمای آزادی توسط شهرداری می گذرد ؛ چه کسی پاسخگوی این  سهل انگاری در سرمایه گذاری پول شهروندان و عدم استفاده بهینه از آن  است .


4- اولویت های عمرانی شهرداری را چه مرجعی مصوب می کند ؟؟؟ آیا بهینه سازی میدان آزادی در اولویت است یا اتمام بلوار غدیر ؟؟   و یا  اتمام یک بازار روز در شان مردم این شهر ؟؟


4- چرا هیچ ساختمان بزرگی که  در شهر  برای گرفتن پراونه ساخت هزار و یک خم اداری را در شهرداری می گذراند، برای اتمام پروژ ه خود ملزم به نصب تابلو "" اتمام پروژه "" نیست .


ساختمانهایی نظیر پاساژ روبروی هیئت موکب الحسین (ع) و یا ساختمان بلند مرتبه پبشگامان در خیابان صدر آباد که سالهاست جز مزاحمت برای شهروندان چیزی بهمراه نداشته است ، کی تمام می شود ؟؟؟

راستی این ساختمان بلند مرتبه آیا پارکینگ هم دارد ؟؟؟؟؟


جناب آقای شهردار :

به عنوان یک شهروند جز رسیدن به یک شهر آرمانی آرزوی  دیگری ندارم. خدا کند به همت شما و دوستانتان این آرزو محقق شود. 


انشا الله 

نظرات 7 + ارسال نظر
مطلع پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:22

اقای عابدی خرده بر بزرگتن شهر !!!! وای پسر جان با این حرفها خون به دل تنها متولی بزرگ شهر و نوچه های دور و برش نکن . خدا رو خوش نمیاد که اون با این حرفهای برامده از دل برنجه !!! میدونی وقتی شهر بر مدار تصمیم یکنفر بچرخه و اون خودش رو تنها متخصص امور شهری بدونه و تمام عزل و نصبها توسط ایشان صورت بگیره همین میشه . پیشنهاد میکنم یکسری به فرمانداری بزنی تقریبا هر روزه اعضای جوان شورای شهر ساکنان تمام وقت فرماندارین میدونی این یعنی چه!!!!!؟؟؟ خدا عاقبت همه ی مردمان شهرم رو با این متولیان امور شهری عاقبت بخیر کنه

رز آبی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:09

کدوم امامزاده ؟!
چه حرمتی؟!
آنچه به جایی نرسد فریاد است

شاگرد قدیمی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:16

جناب استاد بقول رهبری انتقاد خوبه اما دورادور وایستی و هی از این و اون بهانه گیری کنی دور از مرام و معرفته,

پسر یک کشاورز زجر کشیده وبی آب جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:42

آقای عابدی در فضایی که در اختیار داری یک مطلب راجع به ایستگاههای آب بنویس .به مسئولان اداره آب بگو فکری به حال شیرهای آب این ایستگاهها بکنند وقتی در بعضی ایستگاهها شیر آب باز می کنی همینجوری آب سرازیر ظرفها میشه وبند نمیاد پس از مدتی که بسیاری آب هدر رفت آب شیرها بسته مشه من خود شاهد بودم در خیابان ابوالفضل دو تا از شیرهای آب وقتی باز میکنی وظرف آبت پر مشه بسته نمشه حدود ده لیتر آب می ریزه بعد بسته مشه خدا را خوش نمیاد در این جریان بی آبی این آبها که مثل خون ماست هدر بره تورا به هر دین مذهبی که داری وحرف گفتن هم داری اقدامی بکن خدا پدرت بیامرزه

سلام شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:45

آقای عابدی
این روزها اکثر مطالب تو اینترنت پیدا میشه و الحمدلله شما هم در این زمینه خبره اید.
لذا سوال پرسیدن فقط به تشویش اذهان کمک می کنه و با این کار نه نقد متقنی انجام داده اید و نه به طور مسجل حرفی زده اید. که خلاف اخلاق رسانه ای است.
البته پر واضح است که استفهام انکاری در خود معنا را افاده می کند اما در مطلب شما این استفهام به ذهن متبادر نشد.

اردکان سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:19

تمیزی شهرو نخواستیم یه جایی پیدا کنید مردم با وسیله نقلیشون بتونن راحت وبا آرامش داخل شهر عبور ومرور داشته باشند اگر یک خیابون با اسفالت سالم بدون کنده کاری وبدون دست انداز پیدا شد با به شهردار دست مریزاد گفت

مجید صیقل چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:52

سلام
ممنون از توجه شما
بابت مورد اول آقای عابدی شما مطرح کنید تا اگر از قلم افتاده حتما رسیدگی بشه (منظور کمک شما به شهرداری)
در کل موارد مد نظر شما اگر بتونید به بنده بگید که کمکی باشه از طرف شما حتما من پیگیری میکنم
ودر خصوص سینما آزادی:قراره در این محل مرکز خرید بزرگی احداث بشه که طرح اولیه اون به سورا داده شده و شورا اونو تصویب کرده و قراره مناقصه واگزاری اون انجام بشه تا شروع به ساخت کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد