اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

نظر سنجی



عملکردمجموعه عوامل در استقبال از مسافرین نوروزی امسال را چگونه ارزیابی می کنید.


نظر سنجی اردکان من


http://s6.picofile.com/file/8180768818/nazarsanji_ardakane_man.jpg

 


سالهاست که مسئولین دست اندرکار بعد از اتمام تعطیلات عید از مردم به صورت رسمی پیرامون کیفیت و کمیت خدمات


ارائه کرده از طرف خود ، نظر سنجی نمی کنند.


ضمن تایید زحمات همه این عزیزان ، این نظر سنجی می کوشد تا میزان رضایتمندی مردم از مجموعه امور انجام شده را به دست آورد.

.




نظرات 3 + ارسال نظر
Silent دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 14:54

هر چقدر هم عملکرد مسعولین عالی باشد کثافت کاری های افغانی ها رو نمیشه نادیده گرفت
✋یزدیها بخونن.✋

هاتفی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:01

اگر نطظرسنجی را بتفکیک دستگاههای دستندرکارمیذاشتی بهتر بود

منم سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:06

اصلا خوب نبود مخصوصا در بافت تاریخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد