اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

جوابیه

 ....

http://s4.picofile.com/file/8164970742/arm.png


در پی درج مطلب "  مستحب یا واجب ، کدامیک "" در این وبلاگ ، عزیزان روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زحمت کشیده و در راستای پاسخگویی ، جوابیه ای به اردکان من ارسال داشته اند.


ضمن تقدیر و تشکر از نقد پذیری این عزیزان و با عنایت به اینکه این روش ، مورد تاسی سایر ادارات و سازمانها نیز قرار گیرد. جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ، عینا جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی درج می گردد.


دریافت جوابیه شبکه بهداشت و درمان





...

نظرات 9 + ارسال نظر

بهتر نیست به جایی وکیل مدافع مردم شدن به کار ها ومسولیت خود توجه بنمایید

خوشحالم که فاز فکریمون کاملا متفاوته

محمد سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:38

جوابیه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود

همشهری سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:39

از زحمات دکتر پورهاشمی تشکر می شود . زود و بر اساس اطلاعات ناقص قضاوت نکنیم شاید...

رز آبی سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:45

سلام
شرمنده
ما که جوابی از این جوابیه نگرفتیم .

مهدی شاکر چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:39

سلام هم انتقادات وسوالهای اقای عابدی بجا ومنطقی بود هم جوابیه شبکه بهداشت کامل ومنطقی بود

Silent چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:01

خیلی عالی
اگه همه مسعولین مانند این جوابی برای خود داشته باشند فک کنم دیگه کسی گله مند نباشه
اما من همچنان امید جوابیه از شورای شهر به خاطر افزایش قیمت زمین مخصوصا صحرایه عصمت
از اقای سلام هم خواهش میکنم نیاد اینجا نکته نکته کنه
(خودش میدونه با کیم)

رضا پاک سرشت پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:53

زنده باد اقای عابدی عزیز همین که مطلبی بگذارید که بعضی رواینطور اشفته کنه معلوم میشه که راه رو درست رفته اید.حق نگهدارتان

رهگذر شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:37

این کار خوبی است

بی نام شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:01

این جوابیه دو تا نتیجه داشت:
1. زود قضاوت نکنیم. اول تحقیق و بعدا اعلان، نه اعلام نظر.
2. هر نکته و انتقادی به ذهنمون رسید رو زود تو فضای مجازی پخش نکنیم و به تشویش اذهان و تشویه سمعه و آبرو نپردازیم.
..............العلم نقطة کثرها الجاهلون............

از اینکه شما از این جوابیه قانع شدید و با الفاظ غلمه ما را متسفیض کردین از انتهای دل خوشحالیم.
کثر الله امثالک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد