اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

مستحب و واجب کدامیک ؟

..


چند سالی است که در حیاط بیمارستان ضیایی ، ساختمان نیمه کاره ای خود نمایی می کند. البته در حیاط بیمارستان ضیایی ، ساختمان های زیادی نظیر طرح توسعه آقای صدارت یا بخشهای روانپزشکی و... خودنمایی می کند !!!!!!  اما این ساختمان که با کمک خیری آقای ضیایی در حال تکمیل است ، ظاهرا ""  مسجد "" بیمارستان می باشد. 



سوالهایی که این روزها شاید ذهن رهگذران را به خود مشغول کرده است :



1- آیا بیمارستان  به اینچنین مسجدی  نیاز دارد یا به  پزشک متخصص وحتی عمومی بیشتر ؟؟



2- چه کسانی قرار است از این مسجد با این عظمت استفاده نمایند ؟؟ بیماران ، پزشکان ، پرستاران  یا رهگذران و ملاقات کنندگان !!!!؟؟؟



3- اگر به جای این هزینه شاید میلیاردی ، پزشکان متخصص ، دستگاههای مجهز و یا تجهیزات رفاهی بیشتری برای بیمارستان پپیش بینی می شد ، بهتر نبود ؟؟؟



4- کاش مدیریت محترم شبکه بهداشت اردکان و مدیریت بیمارستان خودشان سیستم نوبت دهی تلفنی را امتحان می کردند تا به مشکلاتش پی ببرند و راهی بیاندیشند که آن پیر زن و پیر مرد بیسواد و یا کم سواد شهر هم بتواند وقتی برای معالجه خود بگیرد ، این سیستم واقعا مشکل دارد و موجبات نارضایتی فراوانی را فراهم کرده است. 




5- درست به موازی همین مسجد در پارک آزادی  مسجد خیری دیگری در حال ساخت است ، وجود دو مسجد کنار هم چه توجیهی دارد ؟؟؟


6- شهروندان گله های فراوانی از خدمات ارایه شده در بیمارستان دارند ، مسئولین  خواهشا گوش شنوایی داشته باشند 






..



نظرات 8 + ارسال نظر
همشهری پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:54

آقای دکتر پورهاشمی ملاحظه بفرمائید

رز آبی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:00

مسجد خوبه اما بیمارستان احتیاج به یک نماز خونه ی مرتب و منظم داره و تو نماز خونه هم میشه نماز جماعت خوند . ومیشد با هزینه ی ساخت این مسجد کمک هزینه ی ساخت مسکن چند تا جوون را فراهم کرد.

نوت نویس بیکار پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:05

معلم عزیز با همه احترام باید یادآوری کنم که "خواهش" واژه ای فارسیست و علی القاعده بر مبنای دستور زبان فارسی دچار تغییر میشه.البته جسارت و گستاخی نباشه خدای نکرده.

نوت نویس بیکار پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:07

تا الان که شما گفتین نمیدونستم که مسجد هستش....

Silent جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:03

خیلی منطقی و عالیی

Hamid جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:53

واقعا جای تعجب داره اخه مسجد به این بزرگی در بیمارستان بیمارستانی که نیازمند وسائل و تجهیزات زیادی داره با پول این می شد بخشی از بیمارستان رو تجهیز کرد شبکه بهداشت و درمان واقعا با این کاراش فقط پول بیت المال را از بین می بره ساختمان قبلی شبکه بهداشت رو اگر دیده باشی همین جور رها کرده اند حتی به درختان اون هم آب نمی دهند بیمارستان قلب تبدیل به چیز دیگری شده اورژانس خ امام همینجوری رها شده و خیلی کارهای دیگر اخه توقع داری باز هم خیری پیدا بشه تا پولش رو بده به اینا حروم کنن

امین شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:09

سلام حسابش از دستم در رفته ولی خیال کنم 16 الی 17 سالی می شود که پورهاشمی رئیس شبکه بهداشته !!!! خاطر ندونم کاری پرسنل بخش جراحی نزدیک بود پارسال الک الکی جونم را از دست بدم . آقه عابدی راستی راستی کجاش گرفتی . این آدمی نیست که بره سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان درست کنه اون وقت مخی بره .......... . بزار هیچی نگم

نمی دانم یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:44

سلام واقعا که مطلب خوبی نوشته اید تازه اگر گذر شما به داخل بیما رستان و اطاق عمل بیفتد وحشت میکنید از کثیفی گرفته تا بی دقتی پرسنل
و....ازهمراه داشتن گوشی های موبایل همه پرسنل حتی در اتاق عمل ...واقعا من یکی چندی پیش که گذرم افتاد وحشت کردم در اون لحظه اگر میشد فرار کنید فرار می کردم .....یعنی حتی اگر بمیری هم هیچ غصه ای نمی خورند ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد