اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

جشن کتاب

24 آبان ماه و آغاز هفته  ملی کتاب و کتاب خوانی است. روزی به غایت ارزشمند ، مهم و در عین حال مغفول. جز یک بنر در سطح شهر خبری و نشانی از این روز ندیدم.



انتقاد از کسی نمی کنم که در جای خود جای ماندن دارد و هرکس باید سنگش را خودش با کتابش وابکند ،  انتقاد از خودم می کنم که چند ماهی است حتی یک کتاب را کامل و شامل نخوانده ام .



کتاب خریده ام اما نگاهی به آن نیانداخته ام  و رغبتی به اهداء کتاب چندان از خود نشان نداده ام . این تمام ادای دین من بود نسبت به 24 آبان .



این روز به همه اهالی خوب کتاب و کتابخوانی مخصوصا کتاب داران عزیز مبارک و گرامی باد.





..

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا م ن اردکان یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:12

کتاب به تنهایی هیچ فایده ندارد خواندن کتاب را میسازد . با تشکر از تلاشتان

رز آبی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:30

کاش همه شبی یک ربع مطالعه میکردند . فقط یک ربع اونم برا اینکه زودتر خوابشون ببره . بعدش همین عمل میشه عادت و کم کم زمانش هم زیادتر میشه . همین و بس . محاسبه کنید ببینید در سال میشه چقدر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد