اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

این ره که تو می روی به ترکستان است


در ادامه طرح های یک جریان خاص در مجلس شورای اسلامی، این بار تعدادی از نمایندگان طرحی را تهیه کرده اند که در صورت تصویب، مدیران ساختمان ها موظف می شوند به ساکنان واحدهای دارای ماهواره تذکر کتبی بدهند و اگر ساکنان مذکور ظرف مدت یک ماه اقدام به جمع آوری ماهواره های خود نکنند، مدیر ساختمان محکوم به جزای نقدی خواهد شد.

 لینک خبر 


در اینکه ماهواره دارای برنامه هایی است که بعضا به فساد و فروپاشی نظام خانواده می انجامد شکی نیست ، در اینکه باید دولت و یا به بیان بهتر حکومت بکوشد تا شرایط اسلامی شدن جامعه را فراهم کند هم شکی نیست اما به گمانم این گونه طرح ها نه مشکل را حل می کند و نه به اعتبار نمایندگان مجلس می افزاید. 


یادمان نرود که نماینده مجلس نماینده مردم است ، پس قوانین و طرح هایی که تصویب می کند باید با همخوانی خوبی با نظرات موکلانش هم داشته باشد. 

منظور حلیت و یا مسامحه و تساهل بی پایه و اساس در جلوگیری از معظلات اجتماعی نیست ،  مهم انتخاب بهترین راهها و روش های برخورد با معظلات است. 






نظرات 3 + ارسال نظر
رز آبی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:57

اگر حرف و عمل دولتمردان یکی بود و اگر آنهایی که دم از اسلام میزدند اسلام واقعی را به مردم نشان داده بودند و اگر مردم راه و عمل و رفتار و اخلاق درست را فرا می گرفتند و میتوانستند به کودکانشان هم آموزش دهند. و اگر اجتماع سالمی ساخته میشد اونوقت جمع کردن ماهواره چه معنایی پیدا میکرد ؟!؟
متاسفانه این خانه از پای بست ویران است .

تینا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28

اولا اینا نماینده مردم نیستند و نماینده شخص و اشخاص بالاسری هستند.

دوما کدوم کارشون به نفع مردم بوده که این دومیش باشه؟؟؟

سوما اینا نماینده ضد مردمند

چهارما از غرب داعش و از شرق طالبان و بقیه دارند میان تئ خاک ایران اینا چسبیدند به ماهواره ؟؟!!!!!

من اختیار خودم دارم دوست دارم ماهواره داشته باشم به کسی هم مربوط نیست

مهدی یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:39

وسط کشتی نشستن وسوراخ کردن با این دید که جای خودم هست ومی خواهم سوراخ کنم حرف مفتی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد