اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

بوی مهر


کمی بیشتر از یک هفته دیگر به بازگشایی مدارس مانده است. مهری که هرچند دانش آموزان آنهم نه همه آنها نامش را "" تیر "" نهاده اند اما می توان مدرسه ای ساخت به وسعت دل همین دانش آموزان 


ازآن کودک کوله به پشتی که با هزار شوق و ذوف سال اول خود را شروع می کند تا از "" بابا آب داد "" کلاس اول  به "" گسسته "" و "" زیست "" و "" فلسفه "" سال پیش دانشگاهی برسد ، همه و همه بی شک تنها و تنها به یک چیز می اندیشند وآن هم رشد و تعالی 


http://qwerty1340.persiangig.com/image/5a61717dddc3.jpg


براین باورم که در مدارس دو ارتقاء و سازندگی باید در اولویت باشد و بس 1- ایمان و اخلاق 2- درس و تعلیم



این کوتاه باشد تا مجالی مفصل


..

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:48

سلام استادعابدی عزیز
دوران مدرسه بهترین زمان برای خودسازی ، فرهنگ سازی و تربیت انسانهای شایسته و خدامحور است . به سهم خودتان همچون گذشته در این امر مهم و الهی پیشتاز باشید . یا علی

رز آبی یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:02

انشااله اولویتهایی که گفتین مد نظر همه ی معلمین بزرگوار باشه.
و
ایمان.اخلاق.درس.تعلیم(میشه 4 ارتقا)

Nimi.1997 یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:53

بوی آمونیاک از بوی مهر خشتر باشه فک کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد