اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

قابل توجه !!!!!

.


برخی از دوستان که در اردکان  با اهالی هنر عموما و اهالی موسیقی خصوصا مشکل دارند ، 


لطفا این لینک را دنبال کنند.


شاید نظرشان عوض شد. 


موسیقی، تلفیقی از دانش، اندیشه و فطرت خدادادی است

.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی فتاحی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:03

با سلام
جناب آقای عابدی مگه ما خودمون قوه عقل و تمییز خوب از بد رو نداریم که واسمون لینک میذاری
تا کی شما ها میخواهید به جای مردم فکر کنید یا بزرگان برای ما فکر کنند هر کسی میتونه یا تفکر و تعقل برسه به نتیجه به همون نتیجه ای که تو لینکتون گذاشتین پس نیازی نیست به حرف فلان و بهمان شما مخاطبتو به تعقل فراخوان نه تقلید
موفق باشی

دوست گرامی :
نوشتم قابل توجه !!!!

برای برخی نه همه

برای انانی که تا پای موسیقی وسط میاد سالن رو ترک می کنند
برای آنانی که خط قرمزشان در شهر موسیقی است

نه برای شما فهیم عزیز

محمد دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:42

سلام.تا وقتی مصباح و شاگردان ایشان حضور دارند وضع همین بوده وهست.پس توقعی از این جماعت نیست.

سید مهدی طبایی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:44

سلام
استاد دست مریزاد
دوست عزیز«علی فتاحی»
آخه بعضیا رو باید لقمه را جوید و کرد به حلقشون دست آخرم حالیشون نمیشه چی شد

رز آبی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:23

اومدم بگم که هستم و با همون نام (رز آبی)

محمد سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:49

یک سوال ؟ مصباح بیشتر میفهمه یا رهبری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد