اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

دغدغه های یک مدیر

صبح بخیر آقای رئیس:



هر مدیری بی شک دغدغه های بیشماری دارد ، از امور مالی اداره گرفته تا رتق و فتق ارباب رجوعینی که هرکدام با توقعات و انتظارات خاصی به پشت میز ریاست مدیران می رسند.


اما شاید دغدغه های یک مدیر آموزش و پرورش فراتر از دل مشغولی ها و دلواپسی های سایر مدیران باشد. چون اهمیت و دایره شمول شغلش فراتر از هر نهاد و اداره ای در شهر است و این مدیر باید در گذر کشتی بحران زده آموزش و پرورش از گرداب هولناک حوادث مترقبه و غیر مترقبه ، ناخدایی نوح مانند باشد. 


نگاه این روزنوشت و شاید روزنوشت های بعدی این وبلاگ اندک تلاشی است  تا چراغی حتی کم فروغ در تجلی دغدغه های فرا روی آموزش و پرورش شهرمان باشد. 


دلواپسی هایی که امروز شاید همه کسانی که حتی از دور دستی بر آتش فرهنگ و تعلیم و تربیت شهر دارند ، برایشان دغدغه فکری باشد.


ادامه دارد.....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:51

سلام اقای عابدی عزیز میدونید تعدادی از دانش اموزان به علت مدیریت حساب شده اقایان در اموزش وپرورش به امتحان کنکور مراکز فنی وحرفه ای نرسیدند اگر خبر دارید وتیتر نزدید که .....ولی اگر خبر ندارید کسب خبر کنید وهمانگونه که بر علیه اقای شاکر نوشتید برای این مدیر هم که دوست شماست بنویسید تا باورمان بشود که نوشتن شما برعلیه اقای شاکر جنبه تخریبی یا ..... نداشته

سلام
یادم نمی آید علیه کسی نوشته باشم شاید نقدی کرده ام اما مطمین باشید آنچه مد نظر شماست ، مد نظر من نبوده است.
بازم ممنون

رز آبی دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:53

انشااله مدیرا تو این دغدغه هایی که دارن خودشونو گم نکنن و با صدق صاف برای مردم خدمت کنن.
رییس محترم اموزش و پرورشمون هم اگه میخوان موفق عمل کنند از تجارب معلمین بزرگوار قدیمی و جدید و چه بسا از دانش آموزان هم میتوانن بهره ها ببرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد