اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

به یاد مارکز


 به مناسبت درگذشت گبریل گارسیا مارکز









نظرات 4 + ارسال نظر
حمید رضا اژدری شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:20

سلام استاد جان
تغییر شکل و شمایل وبلاگتون مبارک باشه ایشاالله . چرخاش براتون بچرخه . ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مادر این شعر تقدیم به همه مادران خوب دنیا :
مادر ای غمخوار غمهای تنم
آنکه با مهرت هم آغوش است منم
در زمانی کودکی بودم حقیر
پا به پایم آمدی مادر چو شیر
مدتی با رنج و زحمت در برم
خستگیهایی کشیدی مادرم
گر کسی یارم نباشد در جهان
یار من هستی تو یاری مهربان
خوش بگفت پیغمبر نیکو سرشت
زیر پای مادران باشد بهشت
حق تو باشد گران بر گردنم
زحمتت را من چه سان جبران کنم
آرزو دارم نبینی هیچ ملال
مادرم فرزند خود را کن حلال

رز آبی شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:34

قالب زیبایی انتخاب کردین مبارکه . یه موسیقی هم روش بذارین خیلی عالی میشه.
وبلاگ خوبی دارین
موفق و موید باشین همیشه
روز مادر و تولد حضرت زهرا هم گرامی باد

دوست عزیز یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:39

سلام .از جملات گارسیا مارکز لذت بردم .برای روز زن برای همسرم فرستادم.ممنون

اشنای دور یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:06

به گمانم دربهشت خشکسالی امده این راازترک های پای مادرم فهمیدم
این روزوبه همه مادرای گل تبریک میگم
برای شادی روح مادرای رفته صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد