اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

حرکت ستودنی

این خبر رو تو یکی از شبکه های مجازی دیدم ؛ به نظرم فوق العاده آمد ، برایتان گذاشتم 



درخیابان شریعتی تهران چند موتور سوار دارند دختری را به زور سوار می کنند که روحانی جوانی برای کمک به دخترک،به سمت آنان می رود.


شیشه نوشابه ای را خرد می کنند و چشم راست فرزاد را می درند.پزشک می گوید چشم او تخلیه می شود روحانی جوان قبل از بیهوشی می گوید" الحمدلله به قیمت یک چشم موفق شدیم ناموس مردم را نجات دهیم "

این حرکت واقعا ستودنی است . 

صحت و سقم این خبر را واگذار همان شکبه های مجازی می کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
یونان کوچک چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:13 http://unankochak.blogfa.com

دمش گرم بابا ایول داره کارش

رز آبی چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:57

انسانیت و مردانگی در هر لباسی زیبا و ستودنیست.

احمد چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:41

عالی

همشهری1 چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:47

در اینجور مواقع هر کسی همچین اقدامی انجام میداد . حالا آخوند و غیر آخوند نداره ٰ واله نمیدونم اگه یه فرد غیر معمم هم همچون عملی انجام داده بود جراید و بکه های مجازی اینجور روش مانور میدادن.

مهدی پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:47

در جواب عزیزی که گفته هرکس دیگری بود اینکار را انجام می داد باید بگویم نه عزیزم متاسفانه این روزها مردم در مواجهه با این صحنه ها فکر میکنند دارند فیلم می بینند وتماشاگرهستند افراد کمی پیدا می شوند که دخالت کنند ومظلومی را نجات دهند البته من هم موافق هستم که این افراد از هر قشری می توانند باشند ونمونه ان استاد دانشگاهی که چندی پیش در جلو دانشگاه تهران با چاقوی دزدان جان و مال وناموس مردم زخمی شد وتا سرحدمرگ پیش رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد