اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

دو دغدغه


...در نگاه به سال ۹۳ آنچه به نظر این حقیر مهم‌تر از همه است، دو مسئله است: یک مسئله همین مسئله‌ی اقتصاد و دیگری مسئله‌ی فرهنگ است...



بخشی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری



نظرات 3 + ارسال نظر
رپ شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:11

سلام
سوالی از محضر رهبر معظم داشتم.
چرا با وجود گذشت ۳۶ سال از انقلاب و این همه مسایل معنوی که شما در جامعه ترویج می دهید، روزبروز ما عقب افتاده تر و بی فرهنگ تر می شویم؟
چرا با وجود این همه منابع اقتصادی و با وجود رهبری حکیمانه شما ما روزبروز فقیر تر و عقب مانده تر می شویم؟
شما که به گفته اطرافیانتان با امام زمان در ارتباط هستید چرا از ایشان نمی خواهید که اوضاع را سر و سامان بدهند؟

سلام
البته به این شدتی که شما هم نوشته اید این کشور به قهقرا نمی رود مطمئن باشید.

علی هستم دانشجوی اردکان دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:10

چون سرورمان سید علی خامنه ای تنهاست ومانده با عده ای کوفی صفت.بعدشم آقای بیخبر حتما دستاورده ای انقلاب رو یه نگاهی بنداز ......

جواد دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:43

سلام
تو که جرات نشر پیام خواننده هاتون نداری جمعش کن این سایت و مسخره بازیتو

برادر :
اولا وبلاگ شخصی حقیر است و حقیر هر آنچه را صلاح دانستم تایید می نمایم.
دوما: حضرتعالی می توانید خیلی راحت در فضای مجازی برای خود وبلاگی دست و پا کنید تا نطرات خود را مستقیما همان جا درج نمایید.
سوما: اگر درج یک نظر مسخره بازی است مطمین باشید اردکان من به این مسخره بازی ها ادامه می دهد
و درآخر
از اینکه واقعا ناراحت شدید متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد