اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

یک دست صدا ندارد پس : هر شهروند یک دست

تعطیلات سال نو نزدیک است و بی شک اردکان میزبان خیل بیشماری مهمان و گردشگر از سراسر ایران خواهد بود. خواسته یا ناخواسته توقع مردم از اردکان بالاست ، خیلی ها آن را به عنوان هدف گردشگری انتخاب کرده و برخی در مسیر مسافرت خود ، توقفی چند ساعته و یا یکی دو روزه خواهند داشت. 

از انصاف به دور است که بخواهیم همه از مسئولین شهر توقع داشته باشیم تا شهری در خور نام و شان اردکان بسازند و ما شهروندان دست به سینه تنها تماشاگر زحمات این عزیزان باشیم.




الف:  رعایت نظافت شهر که نمای اصلی اردکان می باشد در درجه اول به عهده همه شهروندان است . هر شهروند باید نهایت سعی و تلاش خود را در راستای تمیزی شهرش به کار گیرد. این گونه اگر باشد ، حرکت عزیزان شهرداری نیز جواب بهتر ی خواهد شد.


ب: امنیت ، بزرگترین نعمت شهر است که نباید توفع داشت تنها وتنها به دست خادمان عرصه نیروی انتظامی برقرار  گردد. هر شهروند در حکم یک پلیس باید نگاهبان شهر خود باشد. 

دقت و ذکاوت شهروندان در ایام تعطیلات می تواند تا حد زیادی از ناامنی های سطح شهر کاسته و کمک زیادی به سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی نماید.



ج: هر شهروند یک لبخند 

بی شک مسافران زیادی دراین ایام طرف دیدار ما قرار می گیرند ، از پرسیدن آدرس گرفته تا خرید ویا .... چه زیباست که هر شهروند با رویی گشاده ، تصوری زیبا و دلنشین از اردکان و اردکانی را در اذهان مسافرین رهگذر برجای گذارد. 


د: یقین دارم که گفته های بالا تنها وتنها تکرار مکررات است و بس . زیرا مردم فهیم اردکان مسئولین خود رادر این ایام تنها نخواهند گذاشته و با ذل و جان دست یاری انان را می فشارند. 



به امید نوروزی  سراسر بهروزی ، سلامت و امنیت 



..

نظرات 2 + ارسال نظر
یارهمراه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:49

سلام استاد . متاسفم از برخی از اعضای شورای شهر که قبل از انتخابات خوب خوب ما را می دیدند و جویای حال و احوالمان بودند ولی حالا انگار نه انگار که چند وقیست ناخوش احوال هستیم و هیچکدام سراغی از حال خسته ما نمی گیرند . البته حق دارند شاید خیلی خیلی مشغله دارند !

mosi سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:49

فکر کنم عکس آب انبار واسه بفروئیه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد