اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

باقی اوست

 درگذشت  فرهنگی فقید 



مرحومه صدیقه فتاحی 



همسر مرحوم محمد حسین عابدی 






تسلیت باد



مراسم تشییع و ختم متعاقبا اعلام میگردد.







....





نظرات 16 + ارسال نظر
arash دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:51

تسلیت مرا پذیرا باشید.
خدا رحمتشان کند

شاگرد قدیمی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:52

ای خدا
دبستان شهید مختاری بود و پدر شما به عنوان خدمتگزار و خانم فتاحی به عنوان مدیر
چه روزهای خوبی اونجا درس خوندم

خدا هر دو را رحمت کند

رز آبی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

سلیت میگم جناب عابدی به شما و خانواده ی محترم خانم فتاحی.

... دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:59

سمیرا غفوریان دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

تسلیت میگم
خدا رحمتشون کنه

شاکر دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:44

بنده نیز در گذشت این فرهنگی عزیز را به خانواده محترم عابدی و فتاحی مخصوصا پسر عزیزشان محمد مهدی عزیز تسلیت عرض می نمایم.

اعظم عموئی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:51

صفحه رو که باز کردم شوکه شدم .چشمانم لبریز اشک شد ... هیچ واژه ای پیدا نکردم که غم این فقدان رو حتی کمی به دوش بکشه . تسلیت عرض می کنم به خانواده محترم عابدی و فتاحی ....
برای فرزندان عزیزش آرامش و صبر طلب می کنم .

nima.a.a دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:55

هر که باشی و ز هر جا برسی
آخرین منزل هستی این است
آدمی هرچه توانگر باشد
چون بدین نقطه رسد مسکین است

عرض تسلیت و آرزوی مغفرت برای آن مرحومه...

محممد مهدیزاده اردکانی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:17

تسلیت

علی فتاحی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

به نوبه خود به خانواده های بزرگوار عابدی ،فتاحی ،کلاهدوزان وپسر ارجمندش تسلیت می گویم خدا رحمتش کنه ان شاالله

سید محمد پورهاشمی اردکانی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

تسلیت خالصانه مرا پذیرا باشید. خداوند روح سرکار خانم فتاحی, برادر و پدر بزرگوارتان را غریق رحمت واسعه خویش گرداند و به خانواده چنان صبری عطا کند که تحمل این داغ میسر گردد.

کیمیا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:47 http://www.sugkhand.blogfa.com

با سلام وعرض ادب تسلیت من را هم پذیرا باشید

مهدی واحدیان اردکانی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

جناب آقای عابدی اینجانب نیز به خانواده های بزرگوار عابدی ،فتاحی ،کلاهدوزان و فرزند داغدارشان تسلیت می گویم خدا صبر عظیم واجر جزیل به خانواده های داغدار آن مرحومه عطا کند ان شاالله

سیدمجتبی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:48 http://teresheh.blog.ir/

سلام
تسلیت ما را در جوار حضرت معصومه سلام الله علیها پذیرا باشید.
خداوند روح آن مرحومه را با ائمه اطهار و اولیای الهی محشور کند. آمین

خدارحم آخشیک سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

برای مرحومه مغفوره طلب غفران وبرای بازماندگان سلامتی وطول عمرباعزت ازخداوندخواستاریم.

محسن میرجانی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:28

سلام علیکم ..........مرا نیز در غم خود شریک بدانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد