اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

محله گرایی شهرهای اردکان و میبد

...




 آقا رضای ملاحسینی را شاید خیلی ها با نام  "" انجمن چارسوق "" بشناسند. 


این دوست عزیز امروز و دانش آموز خوب دیروز حقیر در مقاله ای چند بخشی ، از منظر جغرافیای شهری و بوم شناسی شهرهای اردکان و میبد را به نقد کشیده است. 

برای این دانشجوی دوره دکترا از صمیم قلب آرزوی موفقیت کرده و شما را به خواندن مقاله زیبایشان دعوت می کنم




میزان محله گرایی شهرهای اردکان و میبد(1)  




...





نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:32 http://www.ardakanema.ir

سلام وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد