اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

محفل نور

نظرات 3 + ارسال نظر
مبین اردکان چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:28

سلام
سپاس

ناشناس شناس چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:11

سلام . وقت همگی بخیر
می خواستم نظر شما همشهریان عزیز را در خصوص سوال و جوابهای زیر بدانم . حسابی ممنون می شوم
سوال اول : آیا به نظر شما اتومبیل اعضای محترم شورای شهر ، شهردار و دیگر مسئولین مربوطه از خیابان عباسی ، حافظ و دیگر خیابانهای کنده و واکنده شهر عبور میکند ؟ !
جواب : واه عجب سوالی می پرسی ، حتماً که عبور می کند .
سوال دوم : آیا وضعیت آتش نشانی و به ویژه اورژانس شهرستان را مناسب ارزیابی میکنید ؟
جواب : این هم دیگه از اون سوالهاست . بار آخرت باشه وقت مردم رو برای این قبیل سوالات بی اهمیت میگیری . وگرنه پا میشم میام خونتون و حسابی از خجالتت درمیام ، فهمیدی ؟ تو رو چه به این فضولیها .
سوال سوم : ولم کنید دیگه حوصله سوال کردن ندارم . از خیرش گذشتم
جواب : اختیار دارید ، چرا فوری از کوره در میرید ، بپرس عزیزم ما همه انتقادپذیریم . خوشحال می شویم که از نقطه نظرات شما استفاده کنیم !

دانشجو چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:09

سلام
از ناشناس شناس نهایت تشکر رو دارم و میخام بگم که خیلی حرفای قشنگی زده؛ حرفی که شاید این روزا حرف دل همه شهروندان عزیز اردکانی باشد......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد