اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

گزارش تصویری نمایشکاه عکس عشق و خون

  


 

 





افتتاح نمایشگاه با حضور مسئولین شهر




عکس قابل تقدیر نمایشگاه البته به همراه عکاس











سه اثر برتر نمایشگاه ... البته قبل از رونمایی 



رونمایی از عکس اول نمایشگاه - عکاس مهدی فتاح





نظرات 3 + ارسال نظر
آرتاکانی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:53 http://artakan.blogfa.com

ما هم آمدیم
www.Artakan.blogfa.com

یوسف سرافراز یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:49

دیشب ساعت هفت و نیم اونجا بودم بسته بود.

... چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:48

ببخشین یه سوال: عکسها اینقد بد یودن یا داورا داور نبودن که اینا بهترینشونن؟ ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد