اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی
اردکان من

اردکان من

آرمان شهری بر مدار ایمان ، اخلاق و خرد ورزی

عرض تسلیت

"اردکان من "  درگذشت نابهنگام مرحوم حسین بهشتی را به خانواده محترم بهشتی ( مخصوصا محمد عزیز) و برزگری مخصوصا اخوان همکار و معززش


 احمد و سعید بهشتی


 تسلیت عرض نموده و علو درجات آن مرحوم را از خداوند منان خواهانم.



 

 

 

مراسم تشییع : 

 

امروز عصر ساعت  ۳ از روبروی تکیه موکب الحسین ع 


امشب مجلس یادبود از ساعت 6 عصر در تکیه موکب الحسین ع 

 

 

.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03

خدا رحمتشون کنه. عکس مرحوم هم بذارین بیزحمت

ترشه (سیدمجتبی) شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:52 http://teresheh.blog.ir/

خدا رحمتش کنه
خبر ناراحت کننده ای بود

علی عازمی اردکانی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:08

من هم به نوبه ی خودم درگذشت حسین آقای بهشتی را به خانواده ی محترم ایشان به خصوص آقا محمد و احمد آقای بهشتی . سعید آقای بهشتی تسلیت عرض می کنم
یاد و و نامش گرامی باد

ما اگه نظرای این رز آبیو نخاسته باشیم باید کیو ببینیم؟!! خودت بگو رز آبی که نمدونم خانمی یا برادر عزیز!!حالا دگه خودت بگو چکار کنم تو دس از این کامنتای مسخرت برمداری؟!! من به شخصه حاضرم هر کاری بکنم تا دگه اسمی از تو نبینم!نمدونم چرا اصلا باهات حال نمکنم!!!باورکن بخاطر احتمال اینکه شاید نظرای تو هم توی کامنتا باشه؛اصلا به سختی و اکراه میام قسمت نظرات!!!

... یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:59

خط دومت خیلی ضایع نوشتی یکبار روش بخون.از نظر نگارشش میگم.آقا عابدی دقت کن.

رز آبی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

الهی بگردم. آخه نظرای من کدومش مسخرست؟سعی مکنم از این به بعد خاطر کسی را نیازارم ،وتا الان هم فکر مکنم چیزی که یاعث رنجش کسی بشه نگفتم . نمیدونم چرا همچین حسی داری.

حسین برخورداری سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

من هم به خانواده ی بهشتی به خصوص معلمان عزیزم احمد و سعید بهشتی تسلیت عرض میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد